Ինքնուրույն ընթերցանության նշանակությունը տարրական դասարաններում

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7548

Բովանդակություն

Ներածություն
Ինքնուրույն ընթերցանության նշանակությունը տարրական դասարաններում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
2. Գյուլամիրյան Ջ., Կարդալու կարողությունների և խոսքի զարգացումը տարրական դասարաններում, Երևան, 1998:
3. Գյուլամիրյան Ջ., «Մայրենի լեզու» դասագրքի մեթոդական ուղեցույց, Երևան, 2004:
4. Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերը ինքնուրույն գործունեության կազմակերպմանև մտածողության զարգացման գործում // «Նախաշավիղ», Երևան, 2010, N6:
5. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցումը տարրական դասարաններում,»Նախաշավիղ» հանդես, Երևան,1.2013:
6. Կանեցյան Գ., Կապակցված խոսքի զարգացումը առաջին դասարանում, Երևան, 1990:
7. Մանկավարժություն, Երևան, 2007:
8. Տեր-Գրիգորյան Ս., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980:

Պատվիրել/