Նախադասության ուսումնասիրումը տարրական դասարաններում

Գին՝ 5800դրամ
Էջերի քանակ՝ 29էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7572

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Նախադասության հիմնական հատկանիշները ժամանակակից հայերենում
2. Նախադասության ուսումնասիրումը տարրական դասարաններում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Աբեղյան Մ., Հայոց լեզվի տեսություն, Երևան, 1965:
2. Աբրահամյան Ս., Ժամանակակից հայերենի քերականությւոն, Երևան, 1975:
3. Աբրահամյան Ս., Ժամանակակից հայերենի շարահյուսության մի քանի հարցեր, Երևան, 1962:
4. Աղայան Էդ., Լեզվաբանության ներածություն, Երևան, 1967:
5. Ասատրյան Մ., Ժամանակակից հայոց լեզու (շարահյուսություն), Երևան, 1987:
6. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
7. Գյուլբուդաղյան Ս., Ժամանակակից հայերենի շարահյուսություն, Երևան, 1988:
8. Ղարիբյան Ա.և ուրիշներ, Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1964:
9. Տեր-Գրիգորյան Ա., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980:
10. Պապոյան Ա., Բադիկյան Խ., Ժամանակակից հայոց լեզվի շարահյուսություն, Երևան, 2003:
11. Պառնասյան Ն., Նախադասության քերականական կարգերը ժամանակակից հայերենում, Երևան, 1986:
12. Ջահուկյան Գ., Ժամանակակից հայերենի տեսության հիմունքները, Երևան, 1974:
13. Основы методики начального обучения русскомы языку, под. ред. Н. С. Рождественского, М., 1965.

Պատվիրել/