Խոսքի ընդհանուր թերզարգացում ունեցող երեխաների հոգեկան գործընթացների ձևավորման առանձնահատկությունները

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7576

Բովանդակություն

Ներածություն
Խոսքի ընդհանուր թերզարգացում ունեցող երեխաների հոգեկան գործընթացների ձևավորման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Հ. Ավանեսյան, Ժամանակակից հոգեախտորոշման գիտագործնական հիմնահարցերը, «Հոգեբանություն և կյանք», Երևան, 2005, N 4:
2. Архипов Е. Ф., Стертая дизартрия у детей, М., 2007.
3. Блонский П. П. , Возрастная психология, М.; Л.;1930.
4. Вопросы обучения и изучения аномальных детей , Особенности речевого развития заикающихся учащихся младших школьников, М.,1963.
5. Ковшиков В.А., Экспрессивная алалия М., 2001, с 35.
6. Леонтьев А.Н., Проблемы пазжития психики, М., 1965, c. 291.
7. 4. Логопедия – под ред. Л. С. Волковой, М. 1999.
8. 5. Школа для детей с тяжелыми нарушениями речи – под ред. Р. Е. Левиной/ Л. Ф. Спирова , Особенности нарушения речи при псевдобульбарной дизартрии, М., 1961.
9. 6. Школа для детей с тяжелыми нарушениями речи, А.К. Маркова , Особенности усвоения слоговой структуры слова у детей , страдающих алалией .
10. 7. Эльконин Д.Б., Детская психология, М., 2004

Պատվիրել/