Մտավոր հետամնաց երեխանների խոսքի զարգացման ուղղությունները և մեթոդները

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7746

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Խոսքային հաղորդակցման դերը մտավոր հետամնաց երեխաների մտավոր զարգացման գործում
2. Խոսքային ակտիվության զարգացման ուղղությունները և մեթոդները մտավոր հետամնաց երեխաների հետ աշխատելիս
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Գ. Հովյան, Սակավամիտների հաղորդակցման և կապացված մանուկների զարգացման ձևավորումը շտկողական գործընթացում
2. Р. Е. Левина. Воспитание правильной речи у детей.- М., 1958.
3. О. В. Правдина, логопедия.- М., 1973.
4. М. Е. Хватцев. Логопедия.- м., 1952.
5. Г. В. Черкина. Дети с нарышениями артикуляционного аппарата.- М., 1969.
6. Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М.,1991.
7. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе. – М.,1991
8. Спирова Л. Ф., Особенности речевого развития учащихся с тяжелыми нарушениями речи, М., 1980
9. Малофаев Н. Н., Характеристка лексического запаса у учащихся с церебальным параличом, — Дефектология- 1985. №1
10. Мастюкова Е. М., Ипполитова М. В., “Нарушение у детей с церебальным параличом”, М., 1985

Պատվիրել/