Կրտսեր դպրոցականի ընդհանուր հոգեբանական բնութագիրը, հուզական ոլորտի առանձնահատկությունները

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7891

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Կրտսեր դպրոցականի ընդհանուր հոգեբանական բնութագիրը
2. Հույզերի հոգեբանական բնութագիրը, հույզերի հոգեբանական վերլուծություն
3. Կրտսեր դպրոցականի հուզական ոլորտի առանձնահատկությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Բալյան Ա. Ա., Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր, Երևան, 1983:
2. Էլկոնին Դ. Բ., Կրտսեր դպրոցականի ուսուցման հոգեբանություն, Երևան, 1975:
3. Խուդոյան Ս., Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները, Երևան, 2004:
4. Կրուտեցկի Վ. Ա., Մանկավարժական հոգեբանության հիմունքները, Երևան, 1976.
5. Հարությունյան Ս., Մարդու հոգեսեռական զարգացման հիմունքներ. Եր., 2004:
6. Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր /Խմբ.՝ Մ. Ա. Մազմանյան; խմբ.՝ Հ.Մ. Թուրունջյան/, Երևան, 1965:
7. Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն: Ուսումնական ձեռնարկ /Խմբ.՝ Ա. Պետրովսկի/, Երևան, 1977:
8. Кулагина И. Ю., Колюцкий В.Н.Возрастная психология։ Полный жизненный цикл развития человека. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. — М.։ ТЦ «Сфера», 2001.-464с.
9. Венгер А. Л. Психологическое готовность детей к обучению в школе//Развитие мышления и умственное воспитание дошкольника. М.,1985.
10. Обухова Л. Ф., Детская (возрастная) психология. Учебник. — М., Российское педагогическое агентство. 1996, 374 с.
11. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе. М., 1993.
12. Выготский Л.С. Кризис семи лет// собр. соч.։ В 6 т. М.,1984, Т. 4.
13. Зак А. З. Развитие теоретического мышления у младших школьников. М., 1984.
14. Калмыкова З. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости. М.,1981.
15. Липкина А. И. Самооценка школьника. М., 1976.

Պատվիրել/