Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Բալյան Ա. Ա., Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր, Երևան, 1983:
2. Էլկոնին Դ. Բ., Կրտսեր դպրոցականի ուսուցման հոգեբանություն, Երևան, 1975:
3. Խուդոյան Ս., Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները, Երևան, 2004:
4. Կրուտեցկի Վ. Ա., Մանկավարժական հոգեբանության հիմունքները, Երևան, 1976.
5. Հարությունյան Ս., Մարդու հոգեսեռական զարգացման հիմունքներ. Եր., 2004:
6. Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր /Խմբ.՝ Մ. Ա. Մազմանյան; խմբ.՝ Հ.Մ. Թուրունջյան/, Երևան, 1965:
7. Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն: Ուսումնական ձեռնարկ /Խմբ.՝ Ա. Պետրովսկի/, Երևան, 1977:
8. Кулагина И. Ю., Колюцкий В.Н.Возрастная психология։ Полный жизненный цикл развития человека. Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. — М.։ ТЦ «Сфера», 2001.-464с.
9. Венгер А. Л. Психологическое готовность детей к обучению в школе//Развитие мышления и умственное воспитание дошкольника. М.,1985.
10. Обухова Л. Ф., Детская (возрастная) психология. Учебник. — М., Российское педагогическое агентство. 1996, 374 с.
11. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе. М., 1993.
12. Выготский Л.С. Кризис семи лет// собр. соч.։ В 6 т. М.,1984, Т. 4.
13. Зак А. З. Развитие теоретического мышления у младших школьников. М., 1984.
14. Калмыкова З. И. Продуктивное мышление как основа обучаемости. М.,1981.
15. Липкина А. И. Самооценка школьника. М., 1976.