Ներառման պրակտիկա և համագործակցություն ընտանիքի հետ

Գին՝ 4800դրամ
Էջերի քանակ՝ 24էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7953

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ներառման պրակտիկա. Անհատական ուսումնական ներատական գնահատման մեխանիզմ
2. Ծնողների համագործակցությունը ներառման պրակտիկայում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Անտոնյան Մ., Եթե ձեր երեխան տարբերվում է մյուսներից…, ՅՈՒՆԻՍԵՖ, Երևան, 2004:
2. «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում և մանկավարխահոգեբանական աջակցության տրամադրում. Մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար», Երևան, 2015:
3. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ աշխատելու ձեռնարկ, Երևան, 2013:
4. ,ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ և ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, ՀՕ –200– ն, Ընդունվել է /01.12.2014թ./:
5. Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեգումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009:
6. Սեդրակյան Ս., Մնացականյան Ն., Հատուկ կարիքներով երեխաների նկատմամբ ծնողական վերաբերմունքի ազդեցությունը ներառական կրթության արդյունավետության վրա// Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ, Երևան, 2014, №3 :
7. Ստեփանյան Ն. Ե., Մանկական հաստատություններում դեպրիվացված երեխաների հետ տարվող հոգեբանամանկավարժական աշխատանքների առանձնահատկությունները, Երևան, 2014:
8. Исаев Д. Н., Каган В. Е., Психодиагностические методы в педиатрии и детской психоневрологии. Учебное пособие / Под ред. Д. Н. Исаева и В. Е. Кагана. СПб. ПМИ, 1991.

Պատվիրել/