Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Անտոնյան Մ., Եթե ձեր երեխան տարբերվում է մյուսներից…, ՅՈՒՆԻՍԵՖ, Երևան, 2004:
2. «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում և մանկավարխահոգեբանական աջակցության տրամադրում. Մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար», Երևան, 2015:
3. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ աշխատելու ձեռնարկ, Երևան, 2013:
4. ,ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ և ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, ՀՕ –200– ն, Ընդունվել է /01.12.2014թ./:
5. Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեգումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009:
6. Սեդրակյան Ս., Մնացականյան Ն., Հատուկ կարիքներով երեխաների նկատմամբ ծնողական վերաբերմունքի ազդեցությունը ներառական կրթության արդյունավետության վրա// Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ, Երևան, 2014, №3 :
7. Ստեփանյան Ն. Ե., Մանկական հաստատություններում դեպրիվացված երեխաների հետ տարվող հոգեբանամանկավարժական աշխատանքների առանձնահատկությունները, Երևան, 2014:
8. Исаев Д. Н., Каган В. Е., Психодиагностические методы в педиатрии и детской психоневрологии. Учебное пособие / Под ред. Д. Н. Исаева и В. Е. Кагана. СПб. ПМИ, 1991.