Դպրոցականների ուսումնական գործունեություն

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 8050

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Դպրոցական կյանքում հիմնական անցումային փուլերը և երեխայի մոտիվացիայի առանձնահատկությունները
2. Դպրոցականների ուսումնական գործունեության առանձնահատկությունները
3. Ուսուցչի դերը ուսումնական գործունեության նկատմամբ մոտիվացիայի ձևավորման գործում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Խուդոյան Ս. “Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները”-Երևան: Զանգակ-97, 2004.
2. Կրուտեցկի Վ.Ա. “Մանկավարժական հոգեբանության հիմունքները”-Երևան: Լույս, 1976.
3. Ղազարյան Գ. Հ., Հոգեկան խթանման ազդեցությունը ուսուցման արդյունավետության վրա, Գիտելիք 1, 2002
4. Մկրտչյան Մ. Հ., Ուսուցիչ-աշակերտ փոխհարաբերությունների մասին, Լույսե, Երևան, 1979:
5. Մուրադյան Ռ., Դպրոցականների ուսումնական գործունեության մոտիվացիան, Գիտելիք 1, 2002
6. Ներսիսյան Ս. Ռ., Անձի ստեղծագործական դրսևորումները որպես հոգեբանա-մանկավարժական խնդիր, Գիտելիք 1, 2002
7. Պետրովսիկ “Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն”, 1987
8. Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике. — М.: 1995г.

Պատվիրել/