Գովազդային գործունեության առանձնահատկությունները

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 8643

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գովազդի էությունը, նշանակությունը, տեսակները և ֆունկցիաները
2. Գովազդային գործունեության կազմակերպումը և արդյունավետությունը
3. Գովազդային գործունեության գործառույթները, առաջադրանքները, ազդեցությունը և կարգավորումը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Картер Г. «Эффективная реклама», Москва, 1991г.
2. Дейан Арманд «Реклама», Москва, 1993г.
3. Б. Картленд, А. Уильямс «Современная реклама», Довгань, 1995г.
4. Джеймс Ф. Энджей, Роджер Д. Блекуепл, Пол У. Минярд «Поведение потребителей», Санкт-Петербург, 2000г.
5. Дихтль Е., Хермген Х. «Практический Маркетинг», Москва,1995г.
6. Р. Н. Левенко «Анализ эффективной рекламы», Киев, 1999г.
7. Э. Е. Старобинский «Самоучитель по рекламе», Москва, 1997г. В Музыкант «Реклама и международный опыт», Москва, 1996г.
8. В. А. Алексинин «Маркетинг», Москва, 2001г.
9. Ф. Котлер «Маркетинг, менеджмент», Санкт-Петербург, 1999г.
10. Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина «Коммерческая деятельность», Москва, 2000г.
11. « ՀՀ գովազդի մասին օրենքը», 1996թ. Ապրիլի 30

Պատվիրել/