Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Այվազյան Է., Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 2016:
2. Արնաուդյան Ա.. և ուրիշներ, Մաթեմատիկա 3, Երևան, 1996:
3. Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի դասակարգման մեթոդների կատարելագործման որոշ հնարների մասին, «Մաթեմատիկան դպրոցում», 2010:
4. Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012:
5. Կապուստինա Գ. Մ., Թույլ հոգեկան զարգացմամբ աշակերտների ուսուցման առանձնահատկությունները թվաբանական խնդիրների լուծման ժամանակ, 1984:
6. Միքայելյան Հ., «Գեղեցիկի ձևավորումը խնդիրների ուսուցման գործընթացում, «Մաթեմատիկան դպրոցում», Երևան, 2016:
7. Մկրտչյան Ս., Մաթեմատիկա 1-4-րդ դասարաններ, Երևան, 2016:
8. Մկրտչյան Ս. և ուրիշներ, Մաթեմատիկա 4, Երևան, 2009:
Հատված