Համատեղ աշխատանքի վերաբերյալ խնդիրների ուսուցումը տարրական դասարանների մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 8767

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ առաջին
1.1. Աշխատանքն ու արտադրողականությունը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում
1.2 «Համատեղ աշխատանքի» վերաբերյալ տիպային խնդիրներ
Գլուխ երկրորդ
2.1. «Համատեղ աշխատանքի» վերաբերյալ տարրական խնդիրների տիպերը
2.2. «Համատեղ աշխատանքի» խնդիրների ուսուցման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Այվազյան Է., Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 2016:
2. Արնաուդյան Ա.. և ուրիշներ, Մաթեմատիկա 3, Երևան, 1996:
3. Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի դասակարգման մեթոդների կատարելագործման որոշ հնարների մասին, «Մաթեմատիկան դպրոցում», 2010:
4. Իսկանդարյան Ս., Իսկանդարյան Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012:
5. Կապուստինա Գ. Մ., Թույլ հոգեկան զարգացմամբ աշակերտների ուսուցման առանձնահատկությունները թվաբանական խնդիրների լուծման ժամանակ, 1984:
6. Միքայելյան Հ., «Գեղեցիկի ձևավորումը խնդիրների ուսուցման գործընթացում, «Մաթեմատիկան դպրոցում», Երևան, 2016:
7. Մկրտչյան Ս., Մաթեմատիկա 1-4-րդ դասարաններ, Երևան, 2016:
8. Մկրտչյան Ս. և ուրիշներ, Մաթեմատիկա 4, Երևան, 2009:

Հատված

Պատվիրել/