Քաղաքական հաղորդակցությունը տարածության առանձնահատկությունները

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Քաղաքագիտություն և քաղ. տեխնոլոգիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9225

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Քաղաքական հաղորդակցության էությունը
2. Հեռահաղորդակցությունների, մեդիա և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների սեկտորների հարամիտումը
3. ԶԼՄ-ների դերը հետխորհրդային Հայաստանի քաղաքական հաղորդակցության ձևավորման գործընթացում
4. Հեռահաղորդակցության ձևավորման նախապայմանները ՀՀ –ում
Վերջաբան

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ օրենքը “Զանգվածային Լրատվության Մասին”
2. ՀՀ Պետական տեղեկատվական միասնական համակարգի ստեղծման և ներդրման կազմակերպական միջոցառումների մասին օրենք (ՀՀ Կառավարության N152 որոշում)
3. Մեդիա հետազոտություններ, Հայաստանի հեռուստալսարանը, 24/06/2002-07/07/2002 “ԻՆՏԵՐՆՅՈՒՍ” հասարակական կազմակերպություն և Հասարակական տեխնոլոգիաների կենտրոն, Երևան, 2002
4. В. Г. Королко. Основно поблик. М. 2000г
5. Соловьев. Политичские коммуникации поблик. М. 2000г

Պատվիրել/