Ապրանքի մրցունակության որոշման մեթոդաբանությունը

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9576

Բովանդակություն

  1. Ներածություն    
  2. Ապրանքի մրցունակության էությունը
  3. Ապրանքի մրցունակության գնահատման գործոնները և մեթոդները
  4. Եզրակացություն
  5. Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Ապրանքի մրցունակու­թյունը դրա տնտեսական, տեխնիկա­կան և շահագործողական հարաչափերի այնպիսի մակարդակն է, որը թույլ է տալիս դիմանալ շուկայում այլ համանման ապրանք­ների հետ մրցակ­ցու­­թյանը: Մյուս կողմից, մրցունակու­թյունն ապրանքի համեմատական բնութագիրն է, որն ընդգրկում է արտադրական, կոմերցիոն, կազ­մա­կեր­պական և տնտեսական ցուցանիշների ողջ համախմբի համալրային գնահատականը` շուկայի ներկայացրած պահանջների կամ այլ ապրանքի հատկու­թյունների նկատմամբ:

Գրականության ցանկ

  1. Արշակյան Ա. Հ., Միկրոէկոնոմիկա, Երևան Տնտեսագետ 2006թ.
  2. Գ. Վարդանյան, Գինը մարքեթինգային համալիրում, Երևան Տնտեսագետ 2011թ.
  3. Макконнелл К., Брю С. Экономике: принципы, проблемы и политика, т.1, т.2, Москва, 1992.
  4. Нуреев Р.М., Курс Микроэкономики. Уч. 2-ое изд., М., 2003.
Պատվիրել/