Հատված
Ապրանքի մրցունակությունը դրա տնտեսական, տեխնիկական և շահագործողական հարաչափերի այնպիսի մակարդակն է, որը թույլ է տալիս դիմանալ շուկայում այլ համանման ապրանքների հետ մրցակցությանը: Մյուս կողմից, մրցունակությունն ապրանքի համեմատական բնութագիրն է, որն ընդգրկում է արտադրական, կոմերցիոն, կազմակերպական և տնտեսական ցուցանիշների ողջ համախմբի համալրային գնահատականը` շուկայի ներկայացրած պահանջների կամ այլ ապրանքի հատկությունների նկատմամբ:
Գրականության ցանկ
- Արշակյան Ա. Հ., Միկրոէկոնոմիկա, Երևան Տնտեսագետ 2006թ.
- Գ. Վարդանյան, Գինը մարքեթինգային համալիրում, Երևան Տնտեսագետ 2011թ.
- Макконнелл К., Брю С. Экономике: принципы, проблемы и политика, т.1, т.2, Москва, 1992.
- Нуреев Р.М., Курс Микроэкономики. Уч. 2-ое изд., М., 2003.