Հատված
Տեղեկատվության ասիմետրիան ապրանքի մասին տեղեկատվության անհավասար բաշխումն է գործարքի կողմերի միջև: Սովորաբար վաճառողը ապրանքի մասին ավելին գիտի, քան գնորդը, թեև հնարավոր է նաև հակառակ իրավիճակը։
Ակերլոֆը այս երևույթը բացատրում է ավտոմոբիլների շուկայի մոդելից, որտեղ ներկայացված են չորս տեսակի մեքենաներ. նոր մեքենաներ և հին մեքենաներ, ընդ որում` երկուսն էլ կարող են լավ կամ վատ լինել (վատ մեքենաները սովորաբար անվանում են «կիտրոններ»):
Գրականության ցանկ
- Akerlof G. The Market for Lemons: Quality Uncertainty and the Market Mechanism // Quarterly Journal of Economics, 1970, No. 84, pp. 485-500 թթ.
- Spence M. Market Signaling — Հարվարդի համալսարանի հրատարակչություն, 1974 թ.
- Գրոսման Ս. և Ստիգլից Ջ. Տեղեկատվական արդյունավետ շուկաների անհնարինության մասին // American Economic Review, 1980, No. 70, pp. 393-408 թթ.