Ինֆորմացիոն ասիմետրիայի հաղթահարման ծախսերը, Ջ Աքերլոֆի «Կիտրոնների շուկան»

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9582

Բովանդակություն

  1. Ներածություն    
  2. Ինֆորմացիոն ասիմետրիայի հաղթահարման ծախսերը, Ջ Աքերլոֆի «Կիտրոնների շուկան»        
  3. Եզրակացություններ
  4. Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Տեղեկատվության ասիմետրիան ապրանքի մասին տեղեկատվության անհավասար բաշխումն է գործարքի կողմերի միջև: Սովորաբար վաճառողը ապրանքի մասին ավելին գիտի, քան գնորդը, թեև հնարավոր է նաև հակառակ իրավիճակը։

Ակերլոֆը այս երևույթը բացատրում է ավտոմոբիլների շուկայի մոդելից, որտեղ ներկայացված են չորս տեսակի մեքենաներ. նոր մեքենաներ և հին մեքենաներ, ընդ որում` երկուսն էլ կարող են լավ կամ վատ լինել (վատ մեքենաները սովորաբար անվանում են «կիտրոններ»):

Գրականության ցանկ

  1. Akerlof G. The Market for Lemons: Quality Uncertainty and the Market Mechanism // Quarterly Journal of Economics, 1970, No. 84, pp. 485-500 թթ.
  2. Spence M. Market Signaling — Հարվարդի համալսարանի հրատարակչություն, 1974 թ.
  3. Գրոսման Ս. և Ստիգլից Ջ. Տեղեկատվական արդյունավետ շուկաների անհնարինության մասին // American Economic Review, 1980, No. 70, pp. 393-408 թթ.
Պատվիրել/