Հատված
Դպրոցականների արժեքային կողմնորոշումների ձևավորման գործընթացը ուսումնական գործընթացի սուբյեկտների փոխգործակցության արդյունք է, որի արդյունավետությունը պայմանավորված է և՛ արժեքների յուրացման նկատմամբ սովորողների գործունեությամբ, և՛ այդ գործընթացը կազմակերպող ուսուցչի փորձառությամբ: Արժեքային կողմնորոշումները կարևորվում են առաջին հերթին անձի զարգացման տեսանկյունից:
Գրականության ցանկ
- Նալչաջյան Ա., Հոգեբանական բառարան, Երևան, 1984:
- Ուշինսկի Կ. Դ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, հ. 2, 1959:
- Սարգսյան Վ. և ուրիշներ, Մայրենի 2, Երևան, 2010:
- Ананьев Б.Г., Психологическая структура личности и ее становление в процессе индивидуального развития человека / О проблемах современного человекознания. М.: Наука, 1976.
- …