Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման հիմնախնդիրները կապի ձեռնարկություններում

Գին՝ 19500դրամ
Էջերի քանակ՝ 39էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 969

Բովանդակություն

Գլուխ 1. Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման տեսական մոտեցումները
1.1 Արտադրության պլանավորման անհրաժեշտությունը, խնդիրները և նպատակները
1.2 Արտադրության կազմակերպման տեսական մոտեցումները

Գլուխ 2. Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման հիմնախնդիրները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում
2.1 Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման խոչընդոտները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում
2.2 Արտադրության պլանավորման և կազմակերպման զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ կապի ձեռնարկություններում

Հատված

Պլանավորումը՝ որպես կառավարման կարևորագույն գործառույթ, հնարավորություն է ընձեռում պարզելու կազմակերպության արդեն նվաճված մակարդակը, որոշելու զարգացման նպատակը և խնդիրները, հստակեցնելու սահմանված նպատակին հասնելու ուղիներն ու մեթոդները: Արևմտյան տնտեսագետների պատկերավոր արտահայտությամբ՝ «Պլանավորումը՝ նախօրոք ընդունված որոշումներ են այն մասին, թե ինչ է պետք անել, երբ անել և ով է կատարելու: Պլանավորումը կամուրջ է անցկացնում մեր ներկա և ցանկալի վիճակների միջև»: Կառավարման այս գործառույթի գլխավոր խնդիրը ապագայի անորոշության մեջ կազմակերպության գործունեության նպատակամետ ուղղությունների և դրանց իրացման մեթոդների կանխագուշակումն է: Երբ որոշակիացված է ապագան, ապա կառավարման մյուս գործառույթները՝ կազմակերպումը, մոտիվացիան, վերահսկողությունը, ուղղվում են առաջադրված նպատակի ու խնդիրների կենսագործմանը:

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/