Հատված
Գնորդի վարքագիծը տարբեր ապրանքների ու ծառայությունների նկատմամբ մարդկանց վերաբերմունքն է, այսինքն` մարդիկ ընտրում են այն ապրանքներն ու ծառայությունները, որ իրենք ավելի բարձր են գնահատում և կարող են ձեռք բերել իրենց ունեցած եկամուտներով: Գնորդի վարքագիծը կախված է հասարակության զարգացման մակարդակից: Եթե հասարակությունը զարգացած է, ապա բարձր է գնորդի վարքագիծը:
Կենսական պահանջմունքները բավարարելուց հետո գնորդը կողմնորոշվում է դեպի հոգևոր պահանջմունքները:Գնորդի համար կարևոր նշանակություն ունի իր եկամուտը: Սրա էությունը կայանում է նրանում, որ դրա ժամանակ տնտեսավարող սուբյեկտի եկամուտները ամեն մի ոլորտում սահմանափակված են, և այդ եկամուտներով նա կարող է իրացնել միայն որոշ քանակությամբ ապրանքներ: Գնորդի վարքագծի վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ, որոնցից հիմնականներն են օգտակարությունը և եկամուտները:
Գրականության ցանկ
- Աննա Տեր-Ազարյան, «Բանկային հեռակառավարման տեխնոլոգիաները աշխարհի զարգացած երկրներում և Հայաստանի հանրապետությունում », Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր, 2007թ․, № 1, էջ 141
- Գոհար Մկրտչյան , «Բանկային նորարարություններ» , ՀՀ ֆինանսական համակարգը․խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները խորագրով ուսանողական գիտաժողովի հոդվածների ժողովածու, Երևան 2016, էջ 57
- Նալթակյան Ա., Չենք բավարարվելու ներկայիս ձեռքբերումներով, հարցազրույց, https://www.armbanks.am/hy/2020/03/10/127400/,
- Блекуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, СПБ, Питер 2007 35
- …