Սպառողի վարքագծի հետազոտությունը ՀՀ առևտրային բանկերի շուկայում Էվոկաբանկ ՓԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 30500դրամ
Էջերի քանակ՝ 61էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9695

Բովանդակություն

Ներածություն      

Գլուխ 1. Սպառողական վարքագծի էությունն ու առանձնահատկությունները         

1.1. Սպառողական վարաքագծի հետազոտության տեսամեթոդաբանական հիմքերը        

1.2. Սպառողական վարքի մոդելավորման առանձնահատկությունները բանկերում          

Գլուխ 2. Բանկային պրոդուկտի սպառողական խմբերն ու նրանց վարքագծի առանձնահատկությունները ՀՀում          

2.1. ՀՀ առևտրային բանկերի գործունեության հիմնական ուղղություններն ըստ սպառողական խմբերի

2.2. Սպառողական վարքագծի հետազոտությունը ՀՀ բանկային ծառայությունների շուկայում Էվոկաբանկ ՓԲԸի օրինակով          

Գլուխ 3. ՀՀ բանկային ծառայությունների շուկայի սպառողական վարքագծի հետազոտության և մոդելավորման գործընթացի կատարելագործման հնարավորությունները           

3.1. Գնորդի վարքագծի բացահայտման մարքեթինգային մոտեցման կիրառության հնարավորությունները ՀՀ առևտրային բանկերում    

3.2. Սպառողական վարքագծի ուսումնասիրության մոդելավորման կատարելագործման ուղիները ՀՀ առևտրային բանկերի շուկայում   

Եզրակացություններ և առաջարկություններ    

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Գնորդի վարքագիծը տարբեր ապրանքների ու ծառայությունների նկատմամբ մարդկանց վերաբերմունքն է, այսինքն` մարդիկ ընտրում են այն ապրանքներն ու ծառայությունները, որ իրենք ավելի բարձր են գնահատում և կարող են ձեռք բերել իրենց ունեցած եկամուտներով:   Գնորդի վարքագիծը կախված է հասարակության զարգացման մակարդակից:  Եթե հասարակությունը զարգացած է, ապա բարձր է գնորդի վարքագիծը:

Կենսական պահանջմունքները բավարարելուց հետո գնորդը կողմնորոշվում է դեպի հոգևոր պահանջմունքները:Գնորդի համար կարևոր նշանակություն ունի իր եկամուտը: Սրա էությունը կայանում է նրանում, որ դրա ժամանակ տնտեսավարող սուբյեկտի եկամուտները ամեն մի ոլորտում սահմանափակված են, և այդ եկամուտներով նա կարող է իրացնել միայն որոշ քանակությամբ ապրանքներ:   Գնորդի վարքագծի վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ, որոնցից հիմնականներն են  օգտակարությունը և եկամուտները:

Գրականության ցանկ

  1. Աննա Տեր-Ազարյան, «Բանկային հեռակառավարման տեխնոլոգիաները աշխարհի զարգացած երկրներում և Հայաստանի հանրապետությունում », Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր, 2007թ․, № 1, էջ 141
  2. Գոհար Մկրտչյան , «Բանկային նորարարություններ» , ՀՀ ֆինանսական համակարգը․խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները խորագրով ուսանողական գիտաժողովի հոդվածների ժողովածու, Երևան  2016, էջ 57
  3. Նալթակյան Ա., Չենք բավարարվելու ներկայիս ձեռքբերումներով, հարցազրույց, https://www.armbanks.am/hy/2020/03/10/127400/,
  4. Блекуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, СПБ, Питер 2007 35
Պատվիրել/