Հատված
Աշխարհում շատ քիչ երկրներ ելք չունեն դեպի ծով, ինչպես նաև շատ քչերն են, որ իրենց տնտեսականսաշխարհագրական դիրքով հայտնվում են անբարենպաստ իրավիճակում: Ցավոք սրտի Հայաստանի Հանրապետությունում տրանսպորտային բեռնափոխադրումների տեսանկյունից թե առաջին և թե երկրորդ բացասական ազդակներն առկա են, քանի որ չունենալով ելք դեպի ծով, նաև երկու հարևան երկրների կողմից գտնվում է շրջափակման մեջ, որով բարդանում է մի կողմից փոխադրումները դեպի Արևելյան երկրներ, մյուս կողմից արևմուտքով դեպի Սև ծով ու եվրոպական երկրներ: Զարգացման այս ընդհանուր միտումների համատեքստում՝ տրանսպորտային կոմունիկացիաների դերը աշխարհի տնտեսական կենտրոնների հետ ուղղակի ծովային կապ չունեցող և աշխարհատնտեսական ենթակառուցվածքի առումով թույլ զարգացած Հայաստանի համար է՛լ ավելի է մեծացել:
Գրականության ցանկ
- 1919 թ. Փարիզի կոնվեցիայի 5-րդ հոդված, http://www.aviation.go.th/airtrans/airlaw/content.html:
- 1944թ. Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին Չիկագոյի կոնվենցիա, http://www.aviation.am:
- Ա.Եղիազարյան, Հայաստանի ցամաքային հաղորդակցության ուղիները, 2003թ. 21-րդ դար ամսագիր, http://www.noravank.am/upload/pdf/238_am.pdf
- Բուլանիկյան Ս.Հ., Առևտրի կազմակերպում և տեխնոլոգիա, 2006թ., էջ 140
- Գագիկ Աղաջանյան, Հայաստան. տարանցիկ և խառը փոխադրումների ինտեգրում, սեմինար Կովկասյան երկրների համար միջանցքի կառուցման մասին, Թբիլիսի, Վրաստան, 2004 թ, մայիս
- …