Հատված
Միջազգային շուկա դուրս գալու ռազմավարության մշակումը սկսվում է դրա նախնական ուսումնասիրությունից։ Այն երկրում, որտեղ նախատեսվում է սկսել գործունեությունը, անհրաժեշտ է ուսումնասիրել քաղաքական իրավիճակը, շուկայի կառավարական կարգավորման մակարդակը, տնտեսական գործոնները, սոցիալ-մշակութային գործոնները, որոնք էական դերակատարում ունեն այդ արտադրանքը առաջարկի՝ սպառողների կողմից ընդունման կամ մերժման գործում: Այնուհետև որոշում է կայացվում միջազգային շուկա դուրս գալու նպատակահարմարության մասին։ Այն հիմնված է հետազոտության արդյունքների և ֆիրմայի նպատակների վրա:
Գրականության ցանկ
- «Технология бизнеса Маркетинг». О.Д. Андреева, Издательство Дело, 2001, Москва, с. 56
- Андрейчиков А.В., Андрейчикова О.Н. Стратегический менеджмент в инновационных организациях: системный анализ и принятие решений. М.: Вуз. учебник: ИНФРА-М., 2013. С. 394.
- Белов, А. Экспортные стратегии, наиболее подходящие российским компаниям / А. Белов, В. Кирякова // Топ-Менеджер. — № 5. — 2006. — С. 14-17.
- Ерёмин В.Н, Маркетинг: основы и маркетинг информации. 2006, https://bizbook.online/book-marketing/tovarodvijenie24554.html
- Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. М., 2007, с. 315:
- Кацевман П., РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИЙ ВЫХОДА НА ЗАРУБЕЖНЫЕ РЫНКИ, 9 стр.
- …