Գրաճանաչության ուսուցման հիմնական շրջաններն ու փուլերը ըստ նոր կրթակարգի

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9763

Բովանդակություն

Ներածություն    

1Գրաճանաչության ուսուցման նախապատրաստական շրջան

2.1. Նախապատրաստական շրջանի տևողությունը։ Նպատակներն ու խնդիրները

22Լեզվական աշխատանքը նախաայբբենական շրջանում

3Գրաճանաչության ուսուցման այբբենական շրջան

3.1Գրաուսուցման երեք փուլերը

32Մայրենի հնչյուն-տառերի ուսուցման ու ամրապնդման նոր դասի առանձնահատկությունները

4Գրաճանաչության ուսուցման հետայբբենական շրջան

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Լեզվական նախագիտելիքների ուսուցումը անհրաժեշտություն է և դրա վրա հատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել։ Գրաճանաչության ուսուցման ընթացքում գրեթե ամեն օր ու ամեն դասի խոսք է լինում նախադասության, բառի, վանկի, միավանկ ու բազմավանկ բառերի, հնչյունի, ձայնավոր ու բաղաձայն հնչյունների, տառի, մեծատառի ու փոքրատառի, տպագիր ու ձեռագիր տառերի և այլ լեզվական հասկացությունների մասին, որոնք, անկասկած, երե­խաների համար պետք է հասկանալի լինեն։ Լեզվական այդ հասկացությունների մասին երեխաները գաղափար պետք է կազմեն նախապատրաստական շրջանում։

Գրականության ցանկ

  1. Ջ. Գյուլամիրյան, Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 1997:
  2. Ա. Տեր-Գրիգորյան “Գրաճանաչության մեթոդիկա”, Եր., 1968թ.
  3. Ա. Տեր-Գրիգորյան “Գործնական աշխատանքներ հայոց լեզվի մեթոդիկայից”, Եր., 1980
  4. Ա. Տեր-Գրիգորյան “Խոսքի զարգացման մեթոդիկա”, Ե., 1974
  5. Ա. Վարդանյան “Գրաճանաչության ուսուցման տեսական հիմունքներ”, Եր., 1970
Պատվիրել/