Հատված
Լեզվական նախագիտելիքների ուսուցումը անհրաժեշտություն է և դրա վրա հատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել։ Գրաճանաչության ուսուցման ընթացքում գրեթե ամեն օր ու ամեն դասի խոսք է լինում նախադասության, բառի, վանկի, միավանկ ու բազմավանկ բառերի, հնչյունի, ձայնավոր ու բաղաձայն հնչյունների, տառի, մեծատառի ու փոքրատառի, տպագիր ու ձեռագիր տառերի և այլ լեզվական հասկացությունների մասին, որոնք, անկասկած, երեխաների համար պետք է հասկանալի լինեն։ Լեզվական այդ հասկացությունների մասին երեխաները գաղափար պետք է կազմեն նախապատրաստական շրջանում։
Գրականության ցանկ
- Ջ. Գյուլամիրյան, Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 1997:
- Ա. Տեր-Գրիգորյան “Գրաճանաչության մեթոդիկա”, Եր., 1968թ.
- Ա. Տեր-Գրիգորյան “Գործնական աշխատանքներ հայոց լեզվի մեթոդիկայից”, Եր., 1980
- Ա. Տեր-Գրիգորյան “Խոսքի զարգացման մեթոդիկա”, Ե., 1974
- Ա. Վարդանյան “Գրաճանաչության ուսուցման տեսական հիմունքներ”, Եր., 1970