Դիրքավորումը ծառայությունների շուկայում

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9841

Բովանդակություն

Ներածություն    

1.Շուկայում դիրքավորման գործընթացը

2.Ծառայությունների դիրքավորումը բանկային համակարգում

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

“Tinkoff Credit Systems” (TCS) բանկի ինդիկատիվ գործունեությունը: Լինելով մանրածախ բանկ, այն չունի մեկ գրասենյակ (տեխնոլոգիայի շնորհիվ) և զբաղվում է միայն վարկային քարտերով (նեղ մասնագիտացումով): Սա վառ օրինակ է, թե ինչպես է «բանկի» հայեցակարգը արագ փոխվում: Բանկի վարկային քարտերի մասնագիտացումը պատահական չէ: Այսօր բանկային շուկայի վերափոխման և սպառողների հետ փոխհարաբերությունների բարելավման համար պլաստիկ քարտեր (վարկ, դեբետ և բոնուս / զեղչեր) հանդիսանում են առավել խոստումնալից գործիք:

Գրականության ցանկ

  1. Демидова Л. Контрактные отношения франчаиз в торговлеи отрослях услуг США, 1993 г
  2. К. Лавелок, Маркетинг услуг: Персонал, технологии,стратегии: Вильямс 2005
  3. Усоскин В.М., Современный коммерческий банк: управление и операции. – М.: 1994г.
Պատվիրել/