Ինովացիոն գործընթացների կառավարման համակարգի ձևավորումը արտադրական կազմակերպությունում (արտադրական գործընթացի օրինակով)

Գին՝ 50500դրամ
Էջերի քանակ՝ 101էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 987

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1.
Ձեռնարկությունում նորարական գործունեությունը կազմակերպելու տեսական ու մեթոդաբանական հիմունքները:
1.1. «Նորարարություն» հասկացության բովանդակությունը: Ձեռնարկության նորարական ռազմավարությունը
1.2. Նորարարությունների դասակարգումը: Նորարարության գործառույթները
1.3. Նորարարական գործունեության կազմակերպումը ձեռնարկությունում

ԳԼՈՒԽ 2.
Նորամուծական գործընթացների մշակման ռազմավարության արդյունավետության գնահատումը
2.1. Կազմակերպություններում նորամուծական գործընթացի ռազմավարության մշակման արդի հիմնախնդիրները
2.2. Ձեռնարկության նորարարական մոտեցումը գնահատող մեթոդաբանական հիմքերը
2.3. Նորամուծական գործընթացների մշակման ֆինանսական աղբյուրները
2.4. Նորամուծական գործընթացների մշակման և ներդրումային նախագծերի արդյունավետության գնահատման մոտեցումները:

ԳԼՈՒԽ 3․
Ինովացիոն գործընթացները արտադրական կազմակերպությունում
3.1. Նորամուծությունների զարգացման տնտեսական անհրաժեշտությունը
3.2. Ինովացիոն գործընթացների մշակման վերլուծությունը մեքենաշինական ձեռնարկություններում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Նորարական մենեջմենթը ռազմավարական կառավարման ուղղություններից մեկն է, որն իրականացվում է կազմակերպության բարձր մակարդակում: Մենեջմենթի նպատակն է հանդիսանում կազմակերպության գիտա-տեխնիկական հիմնական ուղղությունների և կազմակերպության արտադրական գործունեության սահմանումը. նոր արտադրանքի ու տեխնոլոգիաների մշակումն ու ներդրումը (նորարական գործունեություն), թողարկվող արտադրանքի կատարելագործումն ու արդիականացումը, արտադրանքի ավանդական տեսակների հետագա զարգացումը, հնացած արտադրանքն արտադրությունից հանելը:

Գրականության ցանկ

1. Анософф И.Стратегическое управление .-М.:Экономика,1989
2. Антонов В.,Уварова Г.Экономический советник менеджера .-Минск: Финансы,уч.ст. аудит,1996
3. Боумен К.Основы стратегического менеджмента .М: 1997.
4. Бурков В.Н.Как управлять проектами .М:ИЛУРАН,1997
5. Глазев С.Ю. Теория долгосрочного техника-экономического развития . М:Владар 1993.
6. Дракер П.Ф.Инновация и предпринимательство . –М:1992.
7. Дракер П.Ф.Рынок:как выйти в лидеры .Практика и принципы/ Пер . с. Англ. –М: СПБ:Чембер Интернейшнл,1992.
8. Зовьялов П. Конкуренция – неотьемлемое свойств развитого рынка.« Маркетинг»-1997.
9. Инновационный менеджмент / Под ред . П.Н Завлина, А.К. Казанцева,Л.Э.Миндели.-М:ЦИСН,1998.
10. Инновационный менеджмент .-М ЦИСН,1998.
11. Ковалев Г.Д.Основы инновационного менеджмента .М:ЮНИТИ,1999.э
12. Кротков Э.В. Концепция менеджмента .М: ДСКА,1997.
13. Лапуста М.Г.Шаршукова Л.Г.Риски в предпринимательской деятельности . М, ИНФРА — М 1996.

Պատվիրել/