Մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրությունը և դրա փոփոխական ազդեցությունը մարքեթինգային որոշումներում

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9913

Բովանդակություն

Ներածություն

Մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրությունը և դրա փոփոխական ազդեցությունը մարքեթինգային որոշումներում

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Майкл Портер “Конкуренция” — Издательский дом “Вильямс”, 2003г
  2. Кенгиз Хаксевер, Барри Рендер и другие “Управление и организация в сфере услуг” — Питер, 2002г
  3. Ф. Котлер и др. “Осноновы маркетинга”, Москва, 2004г.
Պատվիրել/