Հատված
Միջազգայի հյուրանոցային ցանցերի գործունեության համար կարոր նշանակություն ունի որակի կառավարման հստակ համակարգը և դրա կատարելագորոծումը: Ընդ որում՝ միջազգային հյուրանոցային ցանցերի համար գործում են որակի միջազգային ստանդարտներ, որոնց առկայությունը որոշակի աստիճան է տալիս հյուրանոցին: Արտադրատնտեսական ժամանակակից պայմաններում ծառայության որակի արդյունավետության կարևորագույն բաղադրիչն է, շահութաբերությունը և, հետևաբար, պետք է մշտապես ուշադրություն դարձնել դրա վրա: Որակի ապահովման, նախագծման, պահպանման բոլոր գործընթացները ինտեգրվում են որակի կառավարման համակարգին:
Գրականության ցանկ
- Альперин, Л. С. Современный взгляд на системы качества и их развитие [Текст] / Л. С. Альперин // Стандарты и качество. – 2011. – № 10. – С. 12.
- Гареев Р. Р. Особенности системы управления качеством в гостиничных предприятиях //Молодой ученый. — 2013. — № 11. — С. 315–319.
- Кобяк М.В. Стратегия управления качеством продукции и услуг в гостиничном бизнесе. // Российское предпринимательство. 2011. № 5-2. С. 156-160.
- Салахова, В. Г. Управление качеством услуг в гостиничном бизнесе / В. Г. Салахова. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2019. — № 2 (240). — С. 263-265. — URL: https://moluch.ru/archive/240/55466/, 20.04.2022.
- Пошелева А., Полякова Е. Проблемы теории и практики управления качеством гостиничных услуг в РФ.//РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. 2015. № 3. С. 208-213.
- Сорокина Т.В. Высококачественная потребительская ценность и реалии гостиничного рынка современной России // В сборнике: АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ИНДУСТРИИ ГОСТЕПРИИМСТВА И ТУРИЗМА сборник статей международной научно-практической конференции. 2016. С. 162-167.
- …