Հատված
Հայաստանյան ինֆլյուենսերներին ուսումնասիրելն ավելի բարդ գործընթաց է, քան օրինակ ցանկացած այլ երկրի, մասնավորապես ռուսաստանյան կամ ամերիկյան: Բանն այն է, որ տարբեր երկրներում գործում են վերլուծական կայքեր, որոնք տեղական ինֆլյուենսինգային շուկան ուսումնասիրում և վարկանիշային տեսքով ներկայացնում են բլոգերներին՝ ըստ տարբեր չափանիշների: Իսկ հայաստանյան ինֆլյուեսերներին բացահայտել հնարավոր է միայն սեփական ուսումնասիրությունների և հետազոտությունների արդյունում: Ուսումնասիրությունները ցույց տվեցին, որ հայաստանյան ինֆլյուենսերներն ունեն բավականին խոչընդոտներ իրենց գործունեությունը ծավալելու հետ կապված: Մասնավորապես, հայաստանյան շուկան բավականին սահմանափակ է, փոքր ու ընդլայնման խնդիր կա: Բացի դրանից, ՀՀ-ում դեռևս այնքան էլ զարգացած չէ ինֆլյուենսեր մարքեթինգի ուղղությունը: Սակայն պետք է նշել, որ վերջին 5-6 տարվա ընթացքում Հայաստանում շուկան բավականին ակտիվացել է. Ինֆլյուենսեր մարքեթինգի գործիքակազմն սկսել է ակտիվորեն կիրառվել տարբեր ապրանքանիշների կողմից:
Գրականության ցանկ
- Agostino Deborah, A. M. How to quantify social media influencers: An empirical application at the Teatro alla Scala. Elservier , 2019, 2405-8440/.
- Campbell , C., & Farrell , J. R. More than meets the eye: The functional components underlying influencer marketing . Business Horizon, 2020, 1-11.
- Darshana T. Jayasinghe, Social Media and Influencer Marketing Strategies: A conceptual Review on Contemporary Applications, GSJ: Volume 9, Issue 3, March 2021, Online: ISSN 2320-9186, p. 410-420.
- Enke, N., & Borchers, N. S. Social Media Inflencers in Strategic Communications: A conceptual freamwork for Strategic Social Media Influncer Communication. Internaltional Journal of Strategic Communication, 2019, 261-277.
- …