Անձի հոգեբանության մեթոդական համակարգը բավական ընդարձակ է: Այստեղ որոշակիորեն կարևորված են դիտումը՝ իր տարբեր դրսևորումներով, փորձարարական մեթոդները, կոմպլեքսային մեթոդները, մոդելավորումը, …
Ոչ ստանդարտ ճգնաժամային իրադրությունները թրեյնինգում
Ցանկացած բնույթի թրեյնինգային խմբերում կան հոգեբանական լարվածության գծեր, որոնք մեծ քանակությամբ էներգիա են քաշում դեպի իրենց: Նրանց հետևանքները հաճախ լռակյաց …
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
Հասարակության մտածողության փոփոխության գործում մեծ դեր ունի հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը կամ մուլտիմեդիան: Այս համակարգը իրենից ենթադրում է տեքստերի, պատկերների, ձայնի …
Սոցիալական մանկավարժի գործունեության մեթոդները դեռահասի հետ աշխատանքում
Յուրաքանչյուր ուսուցիչ, մանկավարժ իր գործունեության ընթացքում հանդիպում է աշակերտների տարիքային զարգացման օրինաչափությունների ճանաչման և դրանցով առաջնորդման խնդրին, ինչը կարող է …
Ուսուցման մեթոդները
Դաստիարակչական գործունեությունը գլխավորապես ուղղված է աշակերտի այն որակների ձևավորմամբ, որոնցով էլ պայմանավորվում են աշակերտի հարաբերությունները հասարակության հետ, և որոշելու իր …
Մտածողության տեսակները, խանգարումները
Տարբեր զգացողությունների, ընկալումների, պատկերացումների, ինչպես նաև՝ սրանցից բխող հիշողությունում «պահեստավորած» պատկերների հիման վրա սկիզբ է առնում մտածողության ֆունկցիան: Մտածողությունն արտաքին …
Հույզերի հոգեբանական բնութագիրը
Մարդու գործունեության արդյունավետության կարևոր գործոններից մեկը արտաքին աշխարհի տարբեր ազդակների առկայության պայմաններում համապատասխան ակտիվության պահպանման հատկությունն է, որը բնորոշվում է …
Հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի էությունը
Ի տարբերություն հոգեթերապևտի հոգեբան-խորհրդատուն սովորաբար շփում ունի միայն հաճախորդի գիտակցության հետ: Նրա հիմնական գործիքը բառն է: Բառի օգնությամբ հոգեբանը օգնում …
Հետհիպոտնիկ ներշնչանքներ
Ներշնչումը մեկ կամ մի քանի անձանց (սոցիալական խմբի) վրա խոսքի, գործողությունների և արտահայտիչ շարժումների օգնությամբ կատարվող այնպիսի ներգործությունն է, որը …
Կամային գործունեության կառուցվածքը
Կամքն իրենից ներկայացնում է բարդ հոգեբանական գործընթաց, որն ուսումնասիրվել է տարբեր գիտությունների կողմից` հոգեբանություն, փիլիսոփայություն, իրավաբանություն: Կամքը գիտակցության գործնական դրսևորման …
Աֆազիան որպես բժշկական և հոգեբանամանկավարժական հիմնախնդիր
Աֆազիա ունեցող անձանց բնորոշ են հետևյալ առանձնահատկությունները՝ տագնապի զգացողություն (նկատվում են ֆոբիաներ, նևրասթենիա, կպչուն մտքեր, հատկապես քունքային բաժինների ախտահաման դեպքում), …
Դաստիարակության ինովացիոն տեխնոլոգիա
Դաստիարակության հիմնական նպատակը նոր ծնված երեխայի անձի ձևավորումն ու նրա հետագա զարգացումն է: Դաստիարակությունից է կախված երեխայի ընկալումը շրջապատող իրականության …