Ներքին մարքեթինգ
Տվյալների բազայի նախագծման ընթացքը: Կոնցեպտուալ նախագծում
Կազմակերպության անվտանգության և արդյունավետ ենթակառուցվածքների ստեղծումը և կառավարումը
Կազմակերպությունների ՏՏ ենթակառուցվածքների ամպային իրականացումը
What is Marketing
What is Branding
Branding is what your business needs to break through the clutter and grab your ideal customer’s attention. It’s what transforms …
Types of marketing pjanninag and process
If there is no marketing competitiveness, there was no need for marketing planning. Competition is the essential feature of any …
Supply and Demand
Supply and demand, in economics, relationship between the quantity of a commodity that producers wish to sell at various prices …
Structure and directions of marketing research
According to American Marketing Association, «Marketing Research is the function that links the consumer, customer and public to the marketer …
Internet advertising
Internet advertising is a form of advertising that uses the Internet and World Wide Web in order to deliver marketing …
Ֆ.Կոտլերի շուկայի հետևորդի մրցակցային ռազմավարությունները
Որպեսզի ընկերության մշակած մրցակցային ռազմավարությունը լինի արդյունավետ, անհրաժեշտ է ոչ միայն բացահայտել բոլոր հնարավոր մրցակիցներին, այլև նրանց վերաբերյալ հավաքագրել որքան …
Քոնթենթ մարքեթինգ
Այսօր թվային մարքեթինգի (digital marketing) գործիքները մեծ հնարավորություն են արդի ընկերությունների գործունեության համար: Թվային մարքեթինգը ժամանակակից մարքեթինգային տեսակ է դարձել, …
Տեխնոլոգիական միջավայրը միջազգային մարքեթինգում
Միջազգային շուկայում ևս մարքեթինգային հետազոտություններն իրականացվում են 6 փուլերով, սակայն այստեղ հաշվի են առնվում միջավայրային գործոնների ազդեցությունը: Միջազգային մարքեթինգային հոտազոտություններ …