Մերօրյա սուր մրցակցային պայմաններում, ժամանակակից ընկերությունները շուկայում իրենց դիրքերը պահպանելու համար, անըդնհատ «պայքարի» մեջ են: Ըստ այդմ, յուրաքանչյուր ընկերության համար …
Մարքեթինգի էթիկական միջազգային չափորոշիչները
Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված …
Մարքեթինգային ռազմավարության առանձնահատկություները և ռազմավարական ծրագրերի մշակումը
Համաձայն Ռազմավարության և առաջնորդության համաշխարհային վիճակի մասին հարցման 2014թ. հաշվետվության` (2014 Global State of Strategy and Leadership Survey Report) 74 …
Մարքեթինգային ծրագիր
Ընկերությունը բացի ռազմավարական պլանից պետք է ունենա նաև գործունեության առանձին ուղղությունների, առանձին ապրանքների և առևտրային նշանների մարքեթինգի ծրագրեր: Մարքեթինգի ծրագիրն …
ՀՀ գինու շուկայի ուսումնասիրություն
Մրցակցությունը հանդիսանում է շուկայի գոյության և գործողության հիմքը, ժամանակակից տնտեսության զարգացման գլխավոր մեխանիզմը: Հայաստանի անցումային տնտեսության և շուկայական հարաբերությունների ձևավորման …
Կաթնամթերք արտադրող ընկերությունների մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
Ինչպես արդեն նշվեց, մինչ անցումային փուլը կաթի վերամշակման արդյունա-բերական գործարանները ունեին տարեկան 320 հազար տոննա կաթնամթերքի ար-տադրության հզորություն, ընդ որում …
Կազմակերպության գնային քաղաքականությունը մարքեթինգում «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
Ձեռնարկության արտադրանքի վրա գնի սահմանումը նշանակալի չափով համարվում է «արվեստ». ցածր գինը գնորդի մոտ առաջացնում է արտադրանքի ցածր որակի տպավորություն, …
Ինեկոբանկի մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
Ժամանակակից պայմաններում, մրցակցային պայքարում դիմադրելու համար կազմակերպությունները և հատկապես արտադրական ձեռնարկությունները յուրացնում են նոր տեսակի ծառայություններ, բիզնեսի վարման ձևեր, առաջնային …
Թվային մարքեթինգ
Սոցիալական ցանցերի խմբերում աշխատանքի ամենատարածված սխալը դա վաճառելու մեծ ձգտումն է, որն արտահայտվում է վաճառվող ապրանքի շատ գովազդով: Անհրաժեշտ է …
Գործարար առաջնորդ, Մարկ Ցուկերբերգ
Կան մարդիկ, ովքեր կարող են առաջնորդ լինել որոշակի իրադրություններում, բայց այլ հանգամանքներում դառնում են ենթականեր, հետևորդներ։ Բացի դրանից, երբ հասարակության …
Գովազդային գործունեությունը բիզնեսում
Կոմերցիոն գործունեության կարևորագույն տարրերից է հանդիսանում գովազդը: Իսկ ի՞նչ է գովազդը: Գովազդը բարդ ու բազմաբովանդակ հասկացություն է, այդ իսկ պատճառով …
Բիզնես պլան- չրերի արտադրություն
Հայաստանում չրի սպառումը գտնվում է խոշոր սպառող երկրների համեմատ բարձր մակարդակի վրա: Գոյություն ունի տարածված կարծիք, որ տնային պայմաններում պատրաստված …
«Արմոս» կոշկեղենի բրենդինգային գործունեությունը
Առանց հեգնանքի կարելի է ասել, որ բրենդը մեր ամեն ինչն է: Բրենդը թափանցել է բիզնեսի բոլոր ոլորտները: Բրենդինգը դարձել է …
Ապրանքի փաթեթավորումը
Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված գրավել սեփական հաճախորդին ու հետագայում նաև պահպանել …