Վաճառքի առաջմղում

3000դրամ
15էջ
Կուրսային

Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …

Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը

1200դրամ
6էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է …

Ռազմավարական պլանավորման էությունը և առանձնահատկությունները

1600դրամ
8էջ
Ռեֆերատ

Ռազմավարական պլանավորման հիմքում ընկած է ռազմավարություն հասկացությունը: Դրանում արտացոլված են ընկերության հիմնական նպատակները՝ շուկայական մասնաբաժնի ընդլայնումը, շահույթի աճը, բարձր մրցունակություն …

Ռազմավարական պլանավորման առանձնահատկությունները Ջերմուկ Գրուպ ՓԲԸ-ում

1600դրամ
8էջ
Կուրսային

«Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հանդիսանում է հանքային և բնական աղբյուրի ջուր արտադրող խոշորագույն ընկերությունը Հայաստանում: «Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հիմնադրվել է 1999թ. …

Պահանջարկի տարբեր վիճակներում և տարբեր տեսակների համար կիրառվող մարքեթինգային գործիքները

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Մարքեթինգը մարդկային գործունեության տեսակ է՝ ուղղված պա-հանջմունքների ու կարիքների բավարարմանը` փոխանակության միջոցով: Մարքեթինգը գործ ունի շուկայում արտադրանքի և ծառայությունների իրացման …

Շուկայի հատվածների գնահատման և նպատակային շուկայի չափանիշները

3000դրամ
15էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող …

Շուկայական հատվածների համար մշակվող մարքեթինգային ռազմավարությունները

3600դրամ
18էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար …

Նոր ապրանքների դիրքավորման ռազմավարության գործընթացը

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …

ՄՏՍ-Արմենիայի ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծությունը

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության …