Համացանց կամ ինտերնետ (անգլ.՝ Internet), աշխարհով մեկ տարածված, հասարակության ազատ օգտագործման համար նախատեսված համընդհանուր ցանց է՝ կազմված համակարգչային ցանցերից, որոնք …
Տրանսպորտային գովազդի էությունը, առավելություններն ու թերությունները
Տնտեսական օրենքների թելադրանքով ՝ապրանքի կամ ծառայության իրացման հիմնական միջոցը նրա մասին անհրաժեշտ և հավաստի ինֆորմացիայի տարածումն է. Դա իրականացվում է …
Վերջնական սպառողի վարքագծի ժամանակակից տեսությունները
Այն հարցը, թե սպառողներն ինչպես են որոշումներ ընդունում և ինչ գործոններ են ազդում նրանց ընտրության վրա, հանդիսանում է տնտեսագետների, փիլիսոփաների, …
Վաճառքի առաջմղում
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …
Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է …
Ռազմավարական պլանավորման էությունը և առանձնահատկությունները
Ռազմավարական պլանավորման հիմքում ընկած է ռազմավարություն հասկացությունը: Դրանում արտացոլված են ընկերության հիմնական նպատակները՝ շուկայական մասնաբաժնի ընդլայնումը, շահույթի աճը, բարձր մրցունակություն …
Ռազմավարական պլանավորման առանձնահատկությունները Ջերմուկ Գրուպ ՓԲԸ-ում
«Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հանդիսանում է հանքային և բնական աղբյուրի ջուր արտադրող խոշորագույն ընկերությունը Հայաստանում: «Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հիմնադրվել է 1999թ. …
Պահանջարկի տարբեր վիճակներում և տարբեր տեսակների համար կիրառվող մարքեթինգային գործիքները
Մարքեթինգը մարդկային գործունեության տեսակ է՝ ուղղված պա-հանջմունքների ու կարիքների բավարարմանը` փոխանակության միջոցով: Մարքեթինգը գործ ունի շուկայում արտադրանքի և ծառայությունների իրացման …
Շուկայի հատվածների գնահատման և նպատակային շուկայի չափանիշները
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող …
Շուկայական հատվածների համար մշակվող մարքեթինգային ռազմավարությունները
Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար …
Նոր ապրանքների դիրքավորման ռազմավարության գործընթացը
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …
Ներքին միջավայրի իրավիճակի վերլուծության գնահատումը
Մարքեթինգային միջավայրը բաղկացած է ներքին և արտաքին միջավայրերից։ Դիտարկելով կազմակերպությունը որպես շուկայական տնտեսության անբաժանելի տարր, հանգում ենք նրա ներքին և …
ՄՏՍ-Արմենիայի ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծությունը
Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության …
Միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները
Արտաքին առևտուրն առաջացել է վաղ անցյալում: Արտաքին առևտրի զարգացման սկիզբը դրվել է տնտեսության բնամթերային ձևից ապրանքադրամական հարաբերություններին անցման շրջանում և …