Զբոսաշրջային ծառայություների գովազդը սոցիալական ցանցերում
Տուրիզմի զարգացման հիմնախնդիրները և տնտեսական ներուժը ՀՀ-ում
Տուրիզմը բազմաթիվ երկրներում առավել դինամիկ զարգացող և համաշխարհային տնտեսության ամենախոշոր ճյուղերից մեկն է, և այն իր անմիջական ու մեծ ազդեցությունն …
Ծառայության առանձնահատկությունները որպես արտադրանք
Ծառայությունների մատուցման կարևոր առանձնահատկությունը ձևավորվող ոչ նյութական ակտիվներն են: Հիմնականում, ծառայությունների մատուցման արդյունքները ֆիզիկական տեսք չունեն, շոշափելի չեն, և բնականաբար, …
Տնտեսական պահանջմունքները և դրանց դասակարգումը
Զբոսաշրջության ժամանակակից արդյունաբերությունը համաշխարհային տնտեսության բարձր արդյունավետություն ունեցող և առավել դինամիկ զարգացող ճյուղերից մեկն է: Սա գործարարության ոլորտ է, որը …
Հետվաճառքային սպասարկման առանձնահատկություները
Զարգացման արդի փուլում առևտրային հարաբերություններում տեղի ունեցող տնտեսական, կազմակերպա-իրավական փոփոխությունների պայմաններում առևտրային գործունեության կազմակերպումն ու տեխնոլոգիական գործընթացները պահանջում են նոր …
Կրթական ոլորտի սերվիսի առանձնահատկությունները
Սոցիալական ոլորտի ենթահամակարգերից մեկը` Ազգային կրթահամակարգը, հոգևոր, բարոյական, մշակութային արժեքների, գիտելիքների կրողն ու փոխանցողն է՝ ելնելով անձի, հասարակության, ազգի և …
Թանգարանային էքսկուրսիան Հայաստանում, էքսկուրսավարի գործնական հմտությունները
Թանգարանային էքսկուրսիան Հայաստանում կենտրոնացած է հիմնականում մայրաքաղաք Երևանում, քանի որ մշակութային օջախները՝ թանգարաններն ու պատկերասրահները կենտրոնացած են մայրաքաղաքում: Մարզերում եթե …
Գովազդային ծառայությունները որպես սերվիսային գործունեության տեսակ
Մեր աշխտանքի թեման է «Գովազդային ծառայությունները՝ որպես սերվիսային գործունեության տեսակ»: Թեմայի ընտրությունը հիմնավորվում է այն հանգամանքով, որ ժամանակակից աշխարհում գրեթե …