Ծառայությունների որակի վրա ազդող գործոնները

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 10013

Բովանդակություն

Ներածություն
1․ Որակ հասկացության էությունը
2․Ծառայությունների որակի վրա ազդող գործոնները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ն․Ն․ Խաչատրյան, Կ․Է․ Գասպարյան – Ծառայությունների էկոնոմիկա
2. Управление качеством услуг. Джон Флеминг, Джим Асплунд, 2009
3. Paul Ferguson, Geoff Huston, “Quality of Service: Delivering QoS on the Internet and in Corporate Networks,” Wiley, January 1998, 288 pages.2001:

Պատվիրել/