Հատված
Ազատ տնտեսվարման պայմաններում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության գործունեության կարևորագույն փուլն է: Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության համակարգում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները:
Ապրանքային քաղաքականության և իրացման կազմակերպումը հանդիսանում է ձեռնարկության տնտեսական և մարքետինգային քաղաքականության բաղկացուցիչ մասը: Այն ձեռնարկության ղեկավարության համար ծառայում է որպես ուղեցույց: Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույն ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, ընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական գործունեության ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ` հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:
Ապրանքային քաղաքականության և իրացման կազմակերպումը հանդիսանում է ձեռնարկության տնտեսական և մարքետինգային քաղաքականության բաղկացուցիչ մասը: Այն ձեռնարկության ղեկավարության համար ծառայում է որպես ուղեցույց: Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույն ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, ընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական գործունեության ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ` հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:
Գրականության ցանկ
1. Ղանթարջյան Ս.Լ., «Մարքեթինգի կառավարում», Երևան 2011թ.
2. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Х. Анн. Маркетинг: Учебник для вузов.- Экономика, 2000.- С
3. Захаров С. В. Маркетинг: учеб. / С. В. Захаров, Б. Ю. Сербиновский, В. И. Павленко. — 2-е изд., доп. и перераб. — Ростов н/Дону: Феникс, 2009.
4. Ф. Котлер, “Oсновы маркетинга” 2009
5. …