Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը ՀՀ քաղցրավենիքի շուկայում «Գրանդ Քենդի» ՍՊԸ օրինակով

Գին՝ 33000դրամ
Էջերի քանակ՝ 66էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10101

Բովանդակություն

Ներածություն    

ԳԼՈՒԽ 1. ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

1.1       Մարքեթինգային ռազմավարության էությունը և դերը կազմակերպության զարգացման մեջ

1.2     Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները

ԳԼՈՒԽ 2. ՀՀ ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ

2.1 ՀՀ հրուշակեղենի շուկայի ուսումնասիրություն և SWOT վերլուծություն         

2.2 «Գրանդ Քենդի» ընկերության մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը

ԳԼՈՒԽ 3. ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ «ԳՐԱՆԴ ՔԵՆԴԻ»    ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

3.1 Մարքեթինգային ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները «Գրանդ Քենդի» ընկերությունում

3.2 «Գրանդ Քենդի» ընկերության գործունեության բարելավման հնարավորությունը այլընտրանքային մարքեթինգային ռազմավարությունների կիրառման միջոցով

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Ռազմավարության մշակումը սկսվում է ձեռնարկության գլոբալ նպատակների ու առաքելությունների սահմանմամբ: Այնուհետև սահմանվում է առավել կոնկրետ նպատակները: Դրա համար հավաքվում է ամբողջական ինֆորմացիա ձեռնարկության ներքին միջավայրի, նրա մրցակիցների, շուկայական իրավիճակի և այն ամենի վերաբերյալ` ինչը կարող է ազդել ձեռնարկության գրծունեության վրա: Այդ պրոցեսը կոչվում է SWOT վերլուծություն: SWOT վերլուծության անցկացումից հետո պատկերացում է կազմվում ձեռնարկության ուժեղ և թույլ կողմերի և շուկայական հնարավորությունների ու սպառնալիքների մասին, որոնց կարող է բախվել ձեռնարկությունը: Այնուհետև ղեկավարությունը որոշում է` ինչ կոնկրետ գործունեությամբ պետք է զբաղվի ձեռնարկությունը: Այս ամենից հետո մշակվում է մարքեթինգային ռազմավարությունը: Ձեռնարկության մարքեթինգային ռազմավարությունը մշակվում է վաճառքի ընդլայնման և շուկայի բաժամնան նպատակով երկարաժամկետ շահույթի մեծացման համար:

Գրականության ցանկ

  1. Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999
  2. Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
  3. Классика маркетинга, Составители: Энис Б.М., Кокс К.Т., Москва: М.П., С-Пб.: Питер, 2001,
  4. Маркетинг, Учебник для вузов, Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн, Под общей редакцией Г.Л. Багиева, Москва: Экономика, 1999,
  5. Крылов И.В., Маркетинг, Москва: Центр, 1998,
  6. Панкрухин А.П., Маркетинг, Учебник, Москва: Инст. международного права и экономики им. А.С. Грибоедова, 1999,
  7. Музыкант В.Л., Формирование бренда средствами PR и рекламы, Москва: Экономика, 2004,
  8. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
  9. Рюли Э., Управление ресурсами как фактор стратегического успеха, Проблемы теории практики управления,1995, #6,

 

 

Պատվիրել/