Գին՝ 30000դրամ
Էջերի քանակ՝ 60էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10105
Բովանդակություն
Ներածություն
ԳԼՈՒԽ 1. ՇՈՒԿԱՅԻ ՀԱՏՎԱԾԱՎՈՐՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄՇԱԿՄԱՆ ԳՈՐԾԻՔ
1.1 Շուկայի հատվածավորման տեսական ասպեկտները և հատվածավորման գործընթացի տեղեկատվական աղբյուրները
1.2 Կազմակերպության գործունեության ռազմավարության պլանավորումը. գործընթացները, մեթոդները, այլընտրանքները
1.3 Նպատակային շուկայի ընտրության չափանիշները
ԳԼՈՒԽ 2. ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ՀԱՏՎԱԾԱՎՈՐՄԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՐԳՈ ՌԻԱԼԹԻԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ
2.1 Արգո ռիալթիի ընկերության գործունեության ընդհանուր բնութագիրը
2.2 Ար-Գո Ռիելթի ընկերության սպառողական շուկաների հատվածավորումը
ԳԼՈՒԽ 3. ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ՀԱՏՎԱԾԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ԱՐԳՈ ՌԻԱԼԹԻԻ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
3.1 Նպատակային շուկայի ընտրության գործընթացը Արգո ռիալթիի ընկերությունում
3.2 Արգո ռիալթիի ընկերության զարգացման այլընտրանքային ռազմավարությունների պլանավորումը և շուկայի թիրախավորման գործընթացի կատարելագործումը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործած գրականության ցանկ
Հատված
Շուկայի հատվածավորման սահմանումը առաջին հերթին շեշտում է շուկայում մարդկանց կամ կազմակերպությունների խմբավորման կարևորությունը, ելնելով նրանց կարիքների նմանությունից և գնումներ կատարելու շահերից: Երկրորդ հերթին այդ կարիքները և շահերը պետք է կապակցված լինեն հատուկ մարքեթինգային գործընթացների հետ, որոնք կազմակերպությունը կարող է նախաձեռնել առանձին ապրանքների կամ մարքեթինգային համալիրի այլ ասպեկտների տեսքով:
Գրականության ցանկ
- ՀՀ ԿԲ Ֆինանսական կայունության հաշվետվություն 2020,
- ՀՀ Անշարժ գույքի շուկայի վերլուծություն 2020
- Գրիգորյան Ա. Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Տնտեսագետ հրատ., Երևան, 2010թ.,
- Զաքարյան Ա. Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013թ.,
- Վարդանյան Գ. Գինը մարքեթինգային համալիրում: Ուսումնական ձեռնարկ/ Գ. Վարդանյան: Մասն. խմբ.` Ա. Ե. Զաքարյան.- Եր., Տնտեսագետ, 2011, 178 էջ:
- Մարքեթինգ և կառավարում /Ք.Արշակյան.- Եր.: Կրթության ազգային ինստիտուտ, 2014թ.:
- Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. – Финстатинформ, 1995,
- …