Հատված
Երեխաները ծննդյան օրից ի վեր հայտնվում են մի աշխարհում, որը լի է սպասելիքներով, հաստատված նորմերով, դիրքորոշումներով, հավատալիքներով, արժեքներով, ավանդույթներով և իրադարձությունների նկատմամբ կայուն վերաբերմունքի ձևերով: Կյանքի առաջին տարիներին կտրուկ փոփոխություններ են տեղի ունենում. երեխաները դառնում են ակտիվ հետազոտողներ, սկսում են քայլել, ավելի լավ հասկանալ շրջապատող աշխարհը՝ գիտակցելով, թե ինչպես կարող են ազդել նրա վրա: Երեխաները տեսնում են նաև, թե ինչպես է այդ աշխարհն արձագանքում իրենց գործողություններին, համոզվում են, որ կարող են իրենց ինչ-ինչ պահանջներ բավարարել ինքնուրույն կամ դիմել օգնության, սկսում են հասկանալ՝ ինչն է լավ, ինչն է վատ: Նախադպրոցականի հասակակիցների հետ շփման ձևերը ունեն իրենց բնորոշ առանձնահատկությունները՝ պայմանավորված երեխայի հոգեկանի և անձնավորության զարգացման հիմնական չափանիշների աստիճանական դրսևորմամբ:
Գրականության ցանկ
- Ալեքսանյան Ա., Միջանձնային հաղորդակցման իրականացումը կրթական գործընթացում, Ե., 2015:
- Կարապետյան Վ.Ս., Գևորգյան Ս.Ռ., Բերբերյան Ա.Ս., Պետրոսյան Ռ.Հ., Խաչատրյան Հ.Վ., Կրթության հոգեբանության դասախոսությունների ժողովածու, Ե., 2017:
- Մարության Ս. Ա., Դալլաքյան Ա. Մ., Նախադպրոցական մանկավարժություն Երևան, 2008:
- Նախադպրոցական կրթական համալիր ծրագիր, Ե., 1999:
- Պետրովսկի, Ընդհանուր հոգեբանություն, Ե., 1974:
- Սուխոմլինսկի Վ. Ա., Ինչպե՞ս դաստիարակել իսկական մարդ, Երևան, 1980:
- Бавыкина Г. Н., Речевое развитие дошкольников / Г. Н. Бавыкина, М. М. Тулейкина. − Комсомольск-на-Амуре: Комсом.н/А гос. пед. ун-та, 2006.
- Багменко И., Дидактические игры на развитие мышления, http://planetadetstva.net/vospitatelam/ gotovimsya-k-shkole/didakticheskie-igry-na-razvitie-myshleniya.html.
- Белобрикина О.А., Слово և общение, М., 2000.
- ….