Հասակակիցների հետ նախադպրոցականի շփման առանձնահատկությունները

Գին՝ 33000դրամ
Էջերի քանակ՝ 66էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10135

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ       

ԳԼՈՒԽ 1  ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆԻ՝ ՀԱՍԱԿԱԿԻՑՆԵՐԻ ՀԵՏ  ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ   ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻ ՏԵՍԱԿԱՆ  ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ     

11. Հասկացություն հաղորդակցման մասին և տեսական մոտեցումները    

1.2  Նախադպրոցականի հասակակիցների հետ  հաղորդակցումը ըստ հոգեբանների մոտեցմամբ        

1.3 Երեխայի շփման   ձևերի օնտոգենետիկական   զարգացումն ու  ձևավորումը 

1.4 Նախադպրոցականի  հասակակիցների  հետ  շփման  ձևերն  ու   առանձնահատկությունները

ԳԼՈՒԽ 2  ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆԸ  

21 Հետազոտության կազմակերպումը, ընտրակազմը և մեթոդների ընտրությունը       

22 Հետազոտության  արդյունքների  վերլուծություն        

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ   

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ

Հավելվածներ

Հատված

Երեխաները ծննդյան օրից ի վեր հայտնվում են մի աշխարհում, որը լի է սպասելիքներով, հաստատված նորմերով, դիրքորոշումներով, հավատալիքներով, արժեքներով, ավանդույթներով և իրադարձությունների նկատմամբ կայուն վերաբերմունքի ձևերով: Կյանքի առաջին տարիներին կտրուկ փոփոխություններ են տեղի ունենում. երեխաները դառնում են ակտիվ հետազոտողներ, սկսում են քայլել, ավելի լավ հասկանալ շրջապատող աշխարհը՝ գիտակցելով, թե ինչպես կարող են ազդել նրա վրա: Երեխաները տեսնում են նաև, թե ինչպես է այդ աշխարհն արձագանքում իրենց գործողություններին, համոզվում են, որ կարող են իրենց ինչ-ինչ պահանջներ բավարարել ինքնուրույն կամ դիմել օգնության, սկսում են հասկանալ՝ ինչն է լավ, ինչն է վատ:  Նախադպրոցականի  հասակակիցների  հետ  շփման  ձևերը  ունեն իրենց բնորոշ առանձնահատկությունները՝ պայմանավորված երեխայի հոգեկանի և անձնավորության զարգացման հիմնական չափանիշների աստիճանական դրսևորմամբ:

Գրականության ցանկ

  1. Ալեքսանյան Ա., Միջանձնային հաղորդակցման իրականացումը կրթական գործընթացում, Ե., 2015:
  2. Կարապետյան Վ.Ս., Գևորգյան Ս.Ռ., Բերբերյան Ա.Ս., Պետրոսյան Ռ.Հ., Խաչատրյան Հ.Վ., Կրթության հոգեբանության դասախոսությունների ժողովածու, Ե., 2017:
  3. Մարության Ս. Ա., Դալլաքյան Ա. Մ., Նախադպրոցական մանկավարժություն Երևան, 2008:
  4. Նախադպրոցական կրթական համալիր ծրագիր, Ե., 1999:
  5. Պետրովսկի, Ընդհանուր հոգեբանություն, Ե., 1974:
  6. Սուխոմլինսկի Վ. Ա., Ինչպե՞ս դաստիարակել իսկական մարդ, Երևան, 1980:
  7. Бавыкина Г. Н., Речевое развитие дошкольников / Г. Н. Бавыкина, М. М. Тулейкина. − Комсомольск-на-Амуре: Комсом.н/А гос. пед. ун-та, 2006.
  8. Багменко И., Дидактические игры на развитие мышления, http://planetadetstva.net/vospitatelam/ gotovimsya-k-shkole/didakticheskie-igry-na-razvitie-myshleniya.html.
  9. Белобрикина О.А., Слово և общение, М., 2000.
  10. ….
Պատվիրել/