ՀՀ Մարքեթինգային ծառայությունների շուկայի վերլուծությունը թարգեթինգ

Գին՝ 39000դրամ
Էջերի քանակ՝ 78էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 10148

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  

1.1Մարքեթինգային ծառայությունների էությունը և տեսակները

1.2 Մարքեթինգային ծառայությունների շուկայի գործունեության առանձնահատկությունները

ԳԼՈՒԽ 2. ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀՀ-ՈՒՄ       

2.1 Մարքեթինգային ծառայությունների շուկայի SWOT վերլուծության

2.2 Մարքեթինգային ծառայությունների շուկայի PEST վերլուծության  

2.3 ՀՀ Մարքեթինգային ծառայությունների շուկայի վերլուծություն     

ԳԼՈՒԽ 3. ԹԱՐԳԵԹԻՆԳ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ՄԱՏՈՒՑՎՈՂ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ 

3.1 Թարգեթինգ ընկերության գործունեության ընդհանուր բնութագիրը և մատուցվող ծառայությունները      

3.2 Թարգեթինգ ընկերության մարքեքինգային ծառայությունների շուկայի գործիքային և իրավիճակային վերլուծություն  

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ    

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Հարկադրել գովազդները մարդկանց՝ այլևս արդյունավետ չէ, որովհետև հանրությունը ունի տարբերակներ ու խուսափելու եղանակներ։

Թարգեթինգ ընկերությունը տարբերվում է մյուս ընկերություններից, նրանով, որ լիովին կենտրոնացած է ինբաունդ մարքեթինգի վրա:

Մինչ աութբաունդ մարքեթինգը «բրդում է» գովազդը լայն լսարանի վրա, ինբաունդ մարքեթինգը ձգում է մարդկանց։ Գովազդի բովանդակության հետ կապ չունեցող մարդկանց ներգրավելու փոխարեն՝ ինբաունդ մարքեթինգը թույլ է տալիս գրավել լավագույն թիրախները, որոնք ակտիվորեն առցանց լուծումներ են փնտրում։ Երբ թիրախները հայտնվում են կայքում, էջում կամ բլոգում, կոնտենտի շնորհիվ նրանք գտնում են օգնություն և ուղղորդվածություն։

Ինբաունդ մարքեթինգի հիմքը կոնտենտն է՝ կայքի կոնտենտ, բլոգի կոնտենտ և այլն։ Հաճախորդները (այցելուները այստեղ առաջնահերթ ծանոթանում են խնդրի ու հավանական լուծումների հետ։  Հետո թիրախները համեմատում են հավանական լուծումները։

Գրականության ցանկ

  1. Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան, Մարթինգի հիմունքներ, 2013թ., էջ 479
  2. Ա. Մուրադյան, SWOT վերլուծությունը և մարքեթինգային  ռազմավարության  մշակումը, ֆինանսներ և  էկոնոմիկա ամսագիր, 2010թ.
  3. Խաչատրյան Ռ., 2016, PEST վերլուծությունը որպես բուհերի արտաքին միջավայրի վերլուծության ռազմավարական պլանավորման գործիք // Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, Բանբեր 2(37), Երևան, Լինգվա:
  4. Հակոբյան Հ., Մարքեթինգի կառավարման կազմակերպման կառուցվածքների զարգացումը, Ֆինանսներ եւ էկոնոմիկա, 2009, #8-9, էջ 39
  5. Մկրտչյան Ա. Մարքեթինգային կապուղիների դրսևորման առանձնահատկությունները և զարգացման միտումները /«Հայաստան. Ֆինանսներ և Էկոնոմիկա», N 6 (156), Երևան, 2013, Էջ 77-81:
  6. Շ.Ս.Սահակյան, «Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն», Երևան, 2006., էջ 89
  7. Վ. Թումանյան, Մարքեթինգային հաղորդակցություններում թվային մարքեթինգի էվոլյուցիոն զարգացումը և դրա կարևորությունը, Հանրային կառավարում ամսագիր, 2019թ. /1, էջ 144
  8. Վարդանյան Գ., Գիտելիքահենք տնտեսություն, Երևան, ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ., 2008, էջ 98
  9. А.П. Панкрухин “Маркетинг”, “Омега-Л”, М., 2003, с. 102
  10. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер,2001., с. 58
  11. Голубков, Е.П Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. 4-е изд., перераб.и доп / Е.П Голубков. — М.: Финпресс, 2018. —c. 4
Պատվիրել/