Հատված
Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարումը բիզնես ռազմավարություն է` նպատակաուղղված եկամուտների ավելացմանը, շահույթի մեծացմանը և հաճախորդների բավարարմանը: Գրեթե բոլոր ոլորտներում այս կամ այն կերպով փորձեր են կատարվում հաճախորդների հետ հարատև հարաբերություններ կառուցելու ուղղությամբ: Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգը ուղղված է կազմակերպությունների և հաճախորդների միջև փոխհարաբերությունների բոլոր ուղղությունների կառավարմանը, հաճախորդների հետ հարաբերությունների կայունացմանը և նոր հաճախորդների ներգրավմանը, որոնց հիմքում ընկած է նրանց պահանջմունքների բացահայտումը և համապատասխան պրոդուկտների և ծառայությունների առաջարկումը:
Գրականության ցանկ
- Ծառայությունների ոլորտի բացատրական բառարան, Տ. Սարգսյան, Ի. Սահակյան, 2016թ.
- Булышкина А. В. “Оценка качества обслуживания потребителей операторами сотовой связи” // Общество, политика, финансы , Новосибирск, 2015 г.
- Хьюберт Р.К., Общее управление качеством: личностные и организационные изменения:, М.: Олимп-Бизнес, 2005.
- Blue ocean strategy; W. Chan Kim, Renee Mauborgne; Harvard Businss School Press; 2005 ; Chapter 1-3 in short
- Customer Service for Hospitality and Tourism, S. Hudson, L. Hudson, 2013
- Customer Service Manual, University of Cambridge, 2006
- Exceptional Service, Exceptional Profit: The Secrets of Building a FiveStar Customer Service Organization, L. Inghilleri, M. Solomon, 2010
- Guesthouse and Small Hotel Management Good Practice Guide, ILO — ASEAN Small Business Competitiveness, 2015
- Guidelines for Bed and Breakfast operations, Local Government and Shires Associations of NSW, 2000
- “How Information Gives You Competitive Adantage”; M. Porter Harvard business school: 2007, p. 362
- Starting a Business: All-in-One for Dummies, by John Wiley & Sons, Inc., 2015
- …