Սպասարկման որակի բարելավման հիմնախնդիրները sixt.am ընկերության օրինակով

Գին՝ 31500դրամ
Էջերի քանակ՝ 63էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10166

Բովանդակություն

Ներածություն    

ԳԼՈՒԽ 1. ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ և ԴՐԱ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  

1.1     Սպասարկման գործընթացի կազմակերպման տեսական հիմքերը և կառուցակարգերի առանձնահատկությունները

1.2     Հաճախորդների սպասարկման առանձնահատկություններն սպասարկման ոլորտում        

ԳԼՈՒԽ 2. ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ  ՀՀ և ԱՐՏԱՍԱՀՄԱՆՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ     

2.1 Հաճախորդ-կազմակերպություն հարաբերությունների կառավարման արդյունավետության վերլուծությունը արտասահմանյան երկրներում        

2.2 Սպասարկման որակի գնահատման մեթոդները ՀՀ կազմակերպություններում        

ԳԼՈՒԽ 3. SIXT.AM ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԱՌԿԱ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ և ԴՐԱՆՑ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ       

3.1 SIXT.am  ընկերության տնտեսական գործունեության վերլուծությունը

3.2 Հաճախորդների սպասարկման որակի ներկա վիճակի գնահատումը SIXT.am ընկերությունում

3.3 SIXT.am ընկերությունում հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման ուղիները        

Եզրակացություն և առաջարկություններ        

Օգտագործված գրականության ցանկ     

Հատված

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարումը բիզնես ռազմավարություն է`  նպատակաուղղված եկամուտների ավելացմանը, շահույթի մեծացմանը և հաճախորդների բավարարմանը: Գրեթե բոլոր ոլորտներում այս կամ այն կերպով փորձեր են կատարվում հաճախորդների հետ հարատև հարաբերություններ կառուցելու ուղղությամբ: Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգը ուղղված է կազմակերպությունների և հաճախորդների միջև փոխհարաբերությունների բոլոր ուղղությունների կառավարմանը, հաճախորդների հետ հարաբերությունների կայունացմանը և նոր հաճախորդների ներգրավմանը, որոնց հիմքում ընկած է նրանց պահանջմունքների բացահայտումը և համապատասխան պրոդուկտների և ծառայությունների առաջարկումը:

Գրականության ցանկ

  1. Ծառայությունների ոլորտի բացատրական բառարան, Տ. Սարգսյան, Ի. Սահակյան, 2016թ.
  2. Булышкина А. В. “Оценка качества обслуживания потребителей операторами сотовой связи” // Общество, политика, финансы , Новосибирск, 2015 г.
  3. Хьюберт Р.К., Общее управление качеством: личностные и организационные изменения:, М.: Олимп-Бизнес, 2005.
  4. Blue ocean strategy; W. Chan Kim, Renee Mauborgne; Harvard Businss School Press; 2005 ; Chapter 1-3 in short
  5. Customer Service for Hospitality and Tourism, S. Hudson, L. Hudson, 2013
  6. Customer Service Manual, University of Cambridge, 2006
  7. Exceptional Service, Exceptional Profit: The Secrets of Building a FiveStar Customer Service Organization, L. Inghilleri, M. Solomon, 2010
  8. Guesthouse and Small Hotel Management Good Practice Guide, ILO — ASEAN Small Business Competitiveness, 2015
  9. Guidelines for Bed and Breakfast operations, Local Government and Shires Associations of NSW, 2000
  10. “How Information Gives You Competitive Adantage”; M. Porter Harvard business school: 2007, p. 362
  11. Starting a Business: All-in-One for Dummies, by John Wiley & Sons, Inc., 2015
Պատվիրել/