Հատված
Մարդկային գործունեության բոլոր ոլորտներում PR-ը հսկայական նշանակություն է ձեռք բերել։ Յուրաքանչյուր ընկերություն յուրովի է սահմանում այս գործիքի կարևորությունն իր համար: Այն օգտագործվում է գրեթե ամենուր՝ քաղաքականություն, բիզնես, բարեգործություն և այլն: PR-ն ունի բազմաթիվ սահմանումներ: Նշենք դրանցից մի քանիսը:
PR-ը հասկանում է կազմակերպության և նրա հանրության միջև բարեկամական հարաբերություններ և փոխըմբռնում ստեղծելու և պահպանելու պլանավորված, շարունակական ջանքերը:
PR-ը հաղորդակցական գործունեություն է, որն ուղղված է նպատակային, արագ, ճշմարտացի և բավարար տեղեկատվության հիման վրա հաստատության և հասարակության միջև ներդաշնակ և բարեգործական հարաբերությունների ձևավորմանը և պահպանմանը:
Գրականության ցանկ
- Алёшина И. Паблик Рилейшнз для менеджеров и маркетеров.- М.: «ГНОМ-ПРЕСС», 1997. – 256 с.,
- Cutlip S.M., Center A.H., Broom G.M. Effective Public Relations: 7th Edition. — N.J.: Englewood Cliffs, 1994.—P. 6,
- Ս. Պողոսյան, Հասարակայնության հետ կապերը և ՀՀ պետական կառավարման համակարգը, 21-րդ դար, թիվ 2 (48), 2013թ. ,
- Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз. — М., 2006.
- Глебова И.С., Тарасова Ю .А. «Паблик рилейшнз в современном бизнесе», 2006г,
- …