Արտադրական կազմակերպության ֆինանսական ռեսուրսների կառավարման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Երևանի շամպայն գինիներ» ԲԲԸ-ի օրինակով

Գին՝ 25000դրամ
Էջերի քանակ՝ 50էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10174

Բովանդակություն

Ներածություն

ԳԼՈՒԽ  1. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ  ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ  ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ  ՏԵՍԱՄԵԹՈԴԱԿԱՆ  ՀԻՄՔԵՐԸ    

1.1 Կազմակերպության  ֆինանսական ռեսուրսները, դրանց ձևավորման աղբյուրները

1.2 Կազմակերպությունների  ֆինանսավորման  այլընտրանքային  աղբյուրների  տեսակները        

ԳԼՈՒԽ 2. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ  ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ  ՁևԱՎՈՐՄԱՆ  ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  «ԵՐԵՎԱՆԻ ՇԱՄՊԱՅՆ ԳԻՆԻՆԵՐԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆ» ԲԲԸ-ՈՒՄ 

2.1 Սեփական և փոխառու կապիտալի   օգտագործման  արդյունավետության գնահատումը  ՀՀ առևտրային կազմակերպություններում «Երևանի շամպայն գինիների գործարան» ԲԲԸ-ում   

2.2 Ֆինանսական ռեսուրսների կառավաման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Երևանի շամպայն գինիների գործարան» ԲԲԸ-ում  

Եզրակացություններ և առաջարկություններ  

Օգտագործված գրականության ցանկ     

Հավելվածներ

Հատված

Կազմակերպությունների ֆինանսավորման արտաքին աղբյուրները պայմանականորեն կարելի է բաժանել երկու հիմնական խմբի՝ փոխառու և ներգրավված միջոցների: Փոխառու միջոցների ամենատարածված ձևեր են բանկային վարկերը և պարտքային արժեթղթերի թողարկումները: Փոխառու միջոցների պարագայում կազմակերպությունը պարտավորություն է ստանձնում վերադարձնել պարտքի գումարը, ինչը պետք է կատարվի այն պայմանների ապահովմամբ, որոնց համաձայն ստացվել են փոխառու միջոցները, ընդ որում՝ փոխառու միջոցների վերադարձի դեպքում պարտատիրոջ նկատմամբ ընկերության պարտավորությունները դադարում են: Ներգրավված միջոցներ են համարվում կազմակերպության կապիտալի համալրմանն ուղղված ներդրումները: Այս դեպքում ներդրողը կազմակերպությունում ձեռք է բերում վերջինի նկատմամբ սեփականության իրավունք և այդ սեփականության չափը ընկերությունում որոշվում է ընկերության կապիտալում ներդրողի մասնաբաժնով:

Գրականության ցանկ

  1. ՀՀ օրենքը «Արժեթղթերի շրջանառության մասին», Ե., 1996,
  2. Առաքելյան Կ., Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005թ.,
  3. Լ. Բադանյան, Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ, Երևան 2010,
  4. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Под ред. Ю.Н. Каптуренского.: Питер Ком. 2008.
  5. Àáðþòèíà Ì.Ñ. Ýêñïðåññ-àíàëèç áóõãàëòåðñêîé îò÷åò­íîñòè: Ìåòîäèêà. Ïðàêòè÷åñêèå ðåêîìåíäàöèè. Ì., ÄèÑ, 1999ã.
  6. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента. М.: ЮНИТИ, 2007.
  7. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента. Т. 1.- 2-е изд. перераб. И доп. – К.: Эльга, Ника-Центр, 2004
  8. Баринов В.А., Харченко В.Л. Стратегический менеджмент: учебное пособие (ГРИФ).: ИНФРА-М, 2011.
  9. Горицкая Н.А. Финансовая стратегия // Финансовый директор. 2008. №11.
  10. Загроский А. Л., Финансовая стратегия интегрированных бизнес-групп, РОСТ 2005г.,
  11. Ковалев В.В., Патров В.B. Как читать баланс. — M.: Финансы и статистка, 2002.
  12. Крейнина М.Н. Финансовый менеджмент. М.: Дело и сервис, 2000.
  13. Мескон М. Х.,. Альберт М. Основы менеджмента. / — М.: Дело, 2006.
Պատվիրել/