Հատուկ կարիքով երեխաների հանդեպ հասակակիցների վերաբերմունքի առանձնահատկությունները

Գին՝ 35000դրամ
Էջերի քանակ՝ 70էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 1018

Բովանդակություն

Ներածություն

Առաջին գլուխ.
Հատուկ կարիքով երեխաներ և ներառական կրթություն իրականացնող հաստատություններ
1.1 Հատուկ կարիքով երեխաների առանձնահատկություններ
1.2 Ներառական կրթություն իրականացնող հասատատություններ
1.3 Հատուկ կարիքով երեխաների կրթության կազմակերպման գործընթացը՝ որպես հասարակությանը ինտեգրման, սոցիալական միջավայրի հարմարեցման կարևոր գործոն

Երկրորդ գլուխ.
Հատուկ կարիքով երեխաների հանդեպ հասակակիցների վերաբերմունքի առանձնահատկությունները
2.1 Հատուկ կարիքով երեխաներ. Սոցիալական միջավայրն ու ընտանիքը՝ որպես վերաբերմունքային ազդող գործոն
2.2 Հատուկ կարիքով երեխաների ներառումը հասարակության մեջ
2.3 Հասակակիցների վերաբերմունքը հատուկ կարիքով երեխաների հանդեպ. Դպրոցական հարմարման գործընթացը

Երրորդ գլուխ. Հատուկ կարիքով երեխաների հանդեպ հասակակիցների վերաբերմունքի առանձնահատկությունը

Եզրակացություններ

Գործնական առաջարկություններ

Հավելված

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1.Միքայելյան Մ., Զաքարյան Է., Դպրոցական հարմարման հոգեբանական առանձնահատկությունները հանրակրթական դպրոցի տարրական դասարաններում, «Հոգեբանությունը և կյանքը», Գիտահանր. հանդես, Երևան, 2013
2.Միքայելյան Մ., Դպրոցական մոտիվացիայի մակարդակը և հարմարման դժվարությունները տարրական դպրոցում, «Արդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ» միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2014
3.Միքայելյան Մ., Ներառական կրթությունը որպես հասարակության բարեփոխման հիմնախնդիր, Գիտամեթոդական ամսագիր, Երևան, 2013
4.Մկրտչյան Ա., Մտավոր խանգարումներ ունեցող սովորողների բնագիտության դասավանդման գործընթացի կազմակերպման մանկավարժական մոտեցումները, «Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու», Երևան, 2009
5.«Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքի գնահատում և մանկավարժահոգեբանական աջակցության տրամադրում», մեթոդական ձեռնարկ մանկավարժների համար», Երևան, 2015
6.Հայաստանի Հանրապետու¬թյան օրենքը կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց կրթության մասին, http://edu.am/index.php?id=97&topMenu=-1&menu1=85&menu2=89&arch=0#g3 :
7.Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հետ աշխատելու ձեռնարկ, Երևան, 2013
8.Ներառական կրթության կազմակերպման պետական կարգ, http://www.edu.am/index.php?id=553&topMenu=-1&menu1=9&menu2=137 ,
9.Битянова М. Р., Азарова Т. В., Афанасьева Е. И., Васильева Н. Л. Работа психолога в начальной школе. М., 1998.
10.Варламова А. Я., Школьная адаптация. Монография, В., 2005.
11.Дети с отклонениями в развитии /сост. Н. Д. Шматко/ М.: Аквариум, 1997
12.Маркова А.К., Формирование мотивации учения в школьном возрасте: Пособие для учителя. М., 1983.
13.Мастюкова Е. М., Московкина А. Г., Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии, М., 2004
14.Овчарова Р. В., Справочная книга школьного психолога. Москва, 1996
15.Писаревская М. А., Формирование толерантного отношения к детям с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования, Краснодар, 2013
Շարունակելի…

Պատվիրել/