Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Թադևոսյան Հ.Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ:-Եր., 2002:
2.Խուդոյան Ս, «Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները», Երևան, 2004
3.Մանուկյան Մ.Մ., Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երեւան, 1980թ.,
4.Միքայելյան Մ., Զաքարյան Է., Դպրոցական հարմարման հոգեբանական առանձնահատկությունները հանրակրթական դպրոցի տարրական դասարաններում, «Հոգեբանությունը և կյանքը», Գիտահանր. հանդես, Երևան, 2013 (1-2):
5.Միքայելյան Մ., Ներառական կրթությունը որպես հասարակության բարեփոխման հիմնախնդիր, Գիտամեթոդական ամսագիր, Երևան, 2013 (2):
6.Շչուկինա Գ. Ի., Մանկավարժություն, Երեւան, 1969թ.
7.Պետրովսկի , Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն: -Եր., 1974:
8.Адлер А. «Воспитание детей», Ростов-на-Дону, Феникс, 1998
9.Бернс П. «Пазвитие Я-концепции и воспитания», М., 1986, стр. 47
10.Василькова Ю.В., Методика и опыт работы социального педагога. –М., Академия, 2002
11.Варламова А. Я., Школьная адаптация. Монография, В., 2005, с.22, Маркова А.К., Формирование
Շարունակելի…