Բրենդի էությունը, տնտեսական բովանդակությունը և զարգացման փուլերը

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 10208

Բովանդակություն

Ներածություն
Բրենդի էությունը, տնտեսական բովանդակությունը և զարգացման փուլերը
Եզրակացություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Վարդան Աթոյան, Կարեն Բաբաջանյան, Պետության բրենդը և դրա ձևավորման անհրաժեշտությունը Հայաստանի հանրապետությունում,
2. Мартынова О.К. Контроль качества на предприятии // Приложение к журналу “Стандарты и качество”. – 1999. — № 5.
3. Муромкина И., Евтушенко Е. Особенности использования брэндинга на российском потребительском рынке. // Маркетинг. 2000. №1.
4. ….

Պատվիրել/