Հատված
1920թ. Խոմեյնին հաստատվում է Արաք քաղաքում, որտեղ գտնվում էր հայտնի կրոնագետ Հայերի Յազդին: Վերջինս տեղափոխվում է Ղոմ: Նրան հետևում է Խոմեյնին:
Մինչև 1926թ. նա անցնում է ուսուցման բոլոր փուլերը և Այաթոլլահ Հայերիի ղեկավարության ներքո ստանում մոջթահեդի աստիճան, որից հետո սկսում է դասավանդել Ղոմում:
1933թ.Խոմեյնին ուխտագնացություն է կատարում դեպի Մեքքա և Նաջաֆ: Նույն թվականին մահանում է նրա ուսուցիչը՝ Այաթոլլահ Հայերի Յազդին, որին Խոմեյին համարում էր իսլամական գիտնական, իսլամական արժեքների պահապան, որը, սակայն, չէր ցանկանում քաղաքականությամբ զբաղվել:
Խոմեյնին շարունակում էր ապրել Ղոմում և հետևել Բորուջերդիի հրահանգներին: Նա չէր զբաղվում քաղաքականությամբ: 1950-ական թթ. Խոմեյնին դարձավ Այաթոլլահ: 1955թ. համարյա չկար մշակույթի և տնտեսության այնպիս մի
բնագավառ, որտեղ ամերիկացիները ներխուժած չլինեին: Նրանք ձգտում էին շահին ուղղորդել ձախ կողմնորոշում ունեցողների դեմ՝ չպատկերացնելով, որ հիմնական հարվածը հասցվելու է հոգևորականության կողմից, որոնք բացասաբար էին վերաբերում երկրի արևմտականացմանը:
Խոմեյնիի քաղաքական լայն գործունեությունն սկսվեց 1962թ-ից, երբ վարչապետ Ամիր Ասադոլլա Ալամը վավերացրեց տարածաշրջանային և տեղական համայնքների վերաբերյալ նախագիծը: Պատգամավորները, որոնք ընտրվեցին այս համայնքների կողմից, իրենց աշխատանքից առաջ չպետք է աղոթեին: Սա վկայում է այն մասին, որ կառավառությունը ջանք չէր խնայում իսլամը պետական բոլոր ոլորտներց դուրս հանելու համար:
Գրականության ցանկ
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
- Ա. Ստամբոլցյան, Իրանի նկատմամբ միացյալ նահանգների քաղաքականության էվոլուցիան 1978-79 թթ. Հեղափոխության ընթացքում, Մերձավոր և Միջին Արևելքի ժողովուրդներ, Երևան, 1999. հ. 18:
- Ա.Գ. Ստամբոլցյան, Խոմեյնու արտաքին քաղաքական կոնցեպցիաները, Երևան, 2009:
- Իրանի Իսլամական Հանրապետության Սահմանադրություն, ALHODA International Publication & Distribution, 2010։
- Վ. Բայբուրդյան, Իրանի պատմություն, Երևան , 1997:
- А. Г. Резников, Иран: падание шахвкого режима, Москва, 1983, стр.
- А. З. Арабаджян, Иранская революция 1978-79. Причины и уроки, Москва, 1989.
- ….