Ինքնագնահատման հիմնական մոտեցումները

Գին՝ 9500դրամ
Էջերի քանակ՝ 19էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 1033

Բովանդակություն

1. Ինքնագնահատման դերը ուսումնական գործընթացում
2. Ինքնագնահատման մեթոդներ
3. Փոխադարձ գնահատում

Հատված

Կրթության համակարգի բարեփոխումների շրջանակում առանձնակի կարևորելով սովորողների գնահատման հետ կապված խնդիրները` Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը մշակել և դեռևս 2005 թվականին ներկայացրել է <<Սովորողների գնահատման հայեցակարգ>> նախագիծը, որն նույն թվականի որոշման արժանացել է հավանության և աստիճանաբար ներդրվում է կրթական համակարգում:
Ակնհայտ է, կրթական համակարգում ընթացող փոփոխություններն իրենց ուրույն ազդեցությունն են ունենում ուսումնական նոր ծրագրերի, չափորոշիչների, այդ թվում նաև գնահատման վերաբերյալ նոր ձևերի և մոտեցումների ստեղծման և ձևավորման հարցում:
Սովորողը, ձեռք բերելով գիտելիքների որոշակի պաշար, անձի բարոյական արժեքների գնահատման չափանիշներ ու սկզբունքներ, ինչպես նաև ինքնաճանաչման և ինքնահաստատման ձգտում, հոգեբանորեն ձգտում են ինքնագործունեության, անձնային իրավունքների և արժեքների հասարակական ճանաչման:
Ինքնագնահատումը սերտորեն կապված է ուսուցման համապատասխան մոտեցման և դասավանդման մեթոդի հետ: Եթե այս փոխկապակցվածության մեջ բաղադրիչներից որևէ մեկը փոփոխվի, ապա մյուսները այլևս չեն ծառայի իրենց բուն նպատակին և անհրաժեշտաբար պետք է փոխարինվեն համապատասխան բաղադրիչով:

Գրականության ցանկ

1. Ընթացիկ գնահատման հայեցակարգը ներկայացվում է ՙԿրթության որակ և համապատասխանություն՚ ծրագրի ՙՈւոսւցիչների մասնագիտական զարգացում՚ ենթածրագրի շրջանակում վերապատրաստման համար պատրաստված նյութերի հիման վրա£ ՀՀ ԿԳՆ, ԿԱԻ, Կրթական ծրագրերի կենտրոն, Երևան, 2007թ.
2. Ադամ Մերենյի, Վինցե Սաբո, Աթիլլա Տակաչ <<101 գաղափար նորարարական մեթոդներ կիրառող ուսուցիչների համար>>, էջ 8 JEDLIK OKTATÁSI STÚDIÓ Բուդապեշտ, 2006թ.
3. Ուսուցիչների հնգօրյա վերապատրաստումների պլան և նյութեր, էջ 69
4. ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտ, Երևան-2007
5. Ջոն Բենքըր. Ռաշ-Հենրիետա միջնակարգ դպրոց. Հենրիետա. Նյու Ջերսի
6. Մասնագիտական զարգացման ձեռնարկ ուսուցիչների համար, Երևան, 2004թ.

Պատվիրել/