Հատված
Հանրային կարծիքի ձևավորման համար հանրային կառավարման մարմինների կողմից կիրառվում են հանրային կապերի տարբեր տեսակները և դրա ընձեռած հնարավորությունները: Անդրադառնալով հանրային կապերի և հանրային կարծիքի ձևավորման գործում դրա դերի և նշանակության ուսումնասիրությանը՝ կարելի է հավաստել, որ հանրային կապերը հանրային կարծիքի ձևավորմանն ուղղված գործունեություն է, ինչը հիմք է տալիս ենթադրելու, որ պետական կառավարման համակարգում հասարակության վստահությունը վայելեու և լեգիտիմության հետ կապված խնդիրներ չունենալու համար կարելի է կիրառել հանրային կապերի տեխնոլոգիաները՝ կառավարելի հանրային կարծիք ձևավորելու համար:
Կան հանրային կապերի բազմաթիվ բնորոշումներ, որոնցից յուրաքանչյուրը յուրովի է արտահայտում այս ինստիտուտի էությունը: Հանրային կարծիքը, իր ուրույն տեղը զբաղեցնելով հանրային համակարգի կառավարման մեջ, հանդիսանում է հանրային կապերի կազմավորման և զարգացման հիմնասյուներից մեկը, ինչն էլ հիմք է տալիս ուսումնասիրել այն հանրային կապերի բազմավեկտոր տիրույթներում:
Գրականության ցանկ
1. Harlow Rex F, Building a Public Relations Definition// Public Relations Review. 1976, Winter. Vol. 2, №4.P. 36., http://www.sciencedirect.com/science/journal/03638111/2
2. Моисеева, А.В, Телевизионная реклама, Москва, 2005, էջ 38
3. Harlow Rex F, Building a Public Relations Definition// Public Relations Review. 1976, Winter. Vol. 2, №4.P. 36., http://www.sciencedirect.com/science/journal/03638111/2
4. Королько В., Основы паблик рилейшнз, К, 2001, с. 42
5. Политическое цунами. Аналитика событий в Северной Африке и на Ближнем Востоке: под ред. С.Кургиняна, М., 2011. URL.http://www.kurginyan.ru/books/polittsunami.pdf.
6. …