Գին՝ 27500դրամ
Էջերի քանակ՝ 55էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 10483
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Կազմակերպության գործունեության գնահատումը
1.1. Կազմակերպության ներքին միջավայրի վերլուծություն
1.2. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի ենթահամակարգերի վերլուծություն
1.3. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի ներքին միջավայրի վերլուծությունն ըստ գործառնական գոտիների
1.4. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի ուժեղ և թույլ կողմերի բացահայտում
Գլուխ 2. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի արտաքին միջավայրը
2.1 Կազմակերպության արտաքին միջավայրի բնութագիրը
2.2. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի արտաքին միջավայրի գործոնային վերլուծություն
2.3. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի հնարավորությունների և սպառնալիքների բացահայտում
Գլուխ 3. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի զարգացման ուղղությունները
3.1. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի SWOT մատրիցայի ձևավորում և վերլուծություն
3.2. Երևան Սիթի սուպերմարկետների ցանցի զարգացման միտումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Սահակյան Մ., Բեկնազարյան Ն., Հակոբյան Հ., Քերոբյան Խ. Տնտեսության վերլուծության մաթեմատիկական եղանակները: ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատարակչություն: Ե., 2001
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 1990.
3. Ритвельд Д. Сравнительный анализ эффективности предприятий как инструмент стратегического планирования. Журнал “Проблемы тео¬рии и практики управления”, N3, 2000.
4. http://menedzhmenti.ru/page266/page331/index.html:
5. E. Frank Harrison. The Managerial Decision Making Process. 3rd ed. Boston: Houghton Mifflin, 1987
6. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., Дело, 1992
7. Morris J. Stein. Stimulating Creativity vol. 2, (New-York Academic Press, 1975)
8. …