Շուկայի էությունը և գործունեության սկզբունքները

Գին՝ 8000դրամ
Էջերի քանակ՝ 40էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11110

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկան` որպես տնտեսական հարաբերությունների համակարգ: Նրա տարբեր բնորոշումներ
2. Շուկայի ձևավորման նախադրյալները և գործունեության սկզբունքները
3. Շուկայի հիմնական տարրերը: Շուկայի սուբյեկտներն ու օբյեկտները
4. Շուկայի ֆունկցիաները: Նրա առավելություններն ու թերությունները
5. Շուկայի տեսակները: Շուկայական տնտեսության ինստիտուտները
6. Շուկայի պետական կարգավորումը
7. Շուկայի ձևավորման նախադրյալները Հայաստանում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Գ. Ե. Կիրակոսյան «Տնտեսագիտության տեսություն»; Երևան, 2000թ.
2. Ջ. Դ. Գոռթնի, Ռ. Լ. Ստրոուպ «Տնտեսագիտություն»; 2003թ.
3. М. Н. Чепурин, Е. А. Киселева “Курс экономической теории”; Кирев, 1997г.
4. Ռ. Ա. Թովմասյան «Տնտեսագիտության տեսություն»; Երևան, 2004թ.
5. Փ. Ա. Սամուելսոն, Ու. Դ. Նորդհաուս «Տնտեսագիտություն»; Երևան, 1996թ.
6.К. Р. Макконелл, С. Л. Брю “Экономикс”; Москва, 1992г.
7. Ф. Котлер “Основы маркетинга”; Москва, 1991г.

Պատվիրել/