Մրցակցության էությունը և դերը շուկայական էկոնոմիկայում

Գին՝ 7600դրամ
Էջերի քանակ՝ 38էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11154

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մրցակցության էությունը և ձևերը
2. Շուկայում մրցակցությունը ձևավորող ուժերը և դրանց փոխադարձ կապերի վերլուծությունը
3. Ֆիրմաները մրցակցության պայմաններում
4. Միջազգային մրցակցային առավելության հիմնախնդիրը
5. Ազգային մրցակցության առավելությունները և թերությունները արտասահմանյան շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Буглай В.Б., Ливенцев Н.Н. Международные экономические отношения. М.: Высшая школа, 1996 г.
2. Булатов А.С. Вывоз капитала: своя компания за рубежом. М.: Век, 1996 г.
3. Дэниелс Джон, Радеба Ли Х. Международный бизнес: внешняя среда и деловые операции. М.: Дело Лтд, 1994г.
4. Е.В.Ленский, В.А.Цветков. Транснациональные финансово-промышленные группы и фирмы: межгосударственная экономическая интеграция: реальность и перспективы. М.: АФПИ еженедельника “Экономика и жизнь”, 1998.
5. В.К.Ломакин. Мировая экономика. М.: Изд. объединение “ЮНИТИ”, 1998.
6. …

Պատվիրել/