Մարքեթինգի դերը ձեռնարկության ռազմավարական պլանավորման ընթացքում

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11168

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ձեռնարկության ռազմավարության տրամաբանությունը և փուլերը
2. Մարքեթինգի դերը ռազմավարության մշակման և այլընտրանքների ընտրության գործում
3. Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման անհրաժեշտությունը, որպես ռազմավարության մշակման տեղեկատվական հիմք
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սուվարյան Յու., Ռազմավարական կառավարում, մեթոդաբանությունը և արդի հիմնահարցերը, Ե., Տնտեսագետ, 1996
2. Յու Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ, Մենեջմենթ, Եր, Տնտեսագետ 1999
3. Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва “Азбука маркетинга” Москва 1998
4. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, М, Питер, 2000
5.Кириллова А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. СПб, 1996.
6. ….

Պատվիրել/