Բանկային արտադրանքի կազմակերպումը

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11256

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Բանկային արտադրանքի կազմակերպման առանձնահատկությունները
2. Բանկային արտադրանքի կազմակերպման ձևերը
3. Բանկային մարքեթինգը որպես բանկային արտադրանքի պլանավորման միջոց
Եզրակացություններ ու առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Основы банковского менеджмента: учебное пособие. Под общ. ред. О.И. Лаврушина – М.: ИНФРА-М, 1995.
2. Жуков Е.Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. —191 с.
3. Севрук В.Т. Банковский маркетинг. —М.: Дело ЛТД, 1994. — 128с.
4. Усоскин В.М. Современный Коммерческий банк: операции и управление. — М.: ИПЦ ,Вазар–Ферроե, 1994. —320 с.
5. Уткин Э.А. Банковский маркетинг. —М.: ИНФРА–М, 1995. —300 с.
6. Ахмедов Н., Рубцов С. Оценка стратегических решений в банке // Маркетинг. — 1996. — №1. — с. 46–54
7. ….

Պատվիրել/