Սպառողների վարքագծի վերլուծության դերը գործարար միավորի զարգացման համար /ՀՀ օրինակով/

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11358

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Սպառումը` որպես հասարակության գոյության անհրաժեշտ պայման
2. Օգտակարությունը` որպես սպառողական վարքագծի գլխավոր գործոն
3. Գործարար միավորի զարգացման գործում սպառողի վարքագծի ազդեցության գնահատումը Ժան Բատիստ Սեյի մեկնաբանություններում
4. Սպառողների վարքագծի վերլուծության դերը <<Հայփոստ>> ՓԲԸ-ի ծառայությունների շուկայի զարգացման ու ընդլայնման գործում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Каратаев Н., Степанов И., История экономических учений, М., 1959,
2. Адам Смит, Исследование о природе и причинах богатства народов, т. 2, М.,1999
3. Всемирная история экономической мысли, т. 1, М., 1987,
4. Франсуа Кенэ, Избранные экономические произведения, М., 1990,
5. Գևորգյան Մ. Տնտեսագիտության տեսություն, Եր. 1997

Պատվիրել/