Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11358
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Սպառումը` որպես հասարակության գոյության անհրաժեշտ պայման
2. Օգտակարությունը` որպես սպառողական վարքագծի գլխավոր գործոն
3. Գործարար միավորի զարգացման գործում սպառողի վարքագծի ազդեցության գնահատումը Ժան Բատիստ Սեյի մեկնաբանություններում
4. Սպառողների վարքագծի վերլուծության դերը <<Հայփոստ>> ՓԲԸ-ի ծառայությունների շուկայի զարգացման ու ընդլայնման գործում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Каратаев Н., Степанов И., История экономических учений, М., 1959,
2. Адам Смит, Исследование о природе и причинах богатства народов, т. 2, М.,1999
3. Всемирная история экономической мысли, т. 1, М., 1987,
4. Франсуа Кенэ, Избранные экономические произведения, М., 1990,
5. Գևորգյան Մ. Տնտեսագիտության տեսություն, Եր. 1997