Գին՝ 6200դրամ
Էջերի քանակ՝ 31էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 11363
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Շուկայի առևտրային իրավիճակի գնահատման դերը մարքեթինգային հետազոտության համակարգում
2. Մարքեթինգային ռազմավարությունը շուկայի առևտրային իրավիճակի հետազոտման ժամանակ: Շուկայի առևտրային իրավիճակի հետազոտում:
3. Մարքեթինգային կառավարումը ըստ շուկայի առևտրային իրավիճակի գնահատման գործառույթի
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Շուկայի առևտրային իրավիճակի վերլուծությունը Երևանի <<Շամպայն-գինիների գործարան>> ԲԲԸ օրինակով
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ф.Котлер “Основы маркетинга” (Прогресс) 1992г
2. Ф.Котлер “Маркетинг Менеджмент” 9-еиздание. 1999г
3. C.Аникеев “Методика разработки плана маркетинга” (Москва) 1996г
4. Е.Дихтль;Х.Хершген “Практический маркетинг” (Высшая кола)1995г
5. Е.П.Голубков “Основы маркетинга” (Москва) 1999г
6. Г.Л.Багиев;В.М.Тарасевич “Маркетинг” (уч. для вузов) 2000г
7. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման <<Մարքեթինգ>> 1992թ.